Sosyal Medyanın Beğenilen ve Ses Getiren Premium Sistemim Ne Kadar Eder?

taylansimdi

80+ Silver
Katılım
31 Mayıs 2020
Mesajlar
3,061
En İyi Cevap
1
Reaksiyon skoru
2,035
Arkadaşlar her bir parçasını seçerek topladığım F/P ürün olmayan en kaliteli ve bazı sayılı sürüm parçalardan oluşan sistemim ne kadar eder?
*Parça parça satacağım*

Çok pahalı olacağı için direkt satabileceğimi düşünmüyorum. O yüzden tek tek yardımcı olursanız sevinirim.
Sistem parçalarıma linkten ulaşabilirsiniz. Ekran kartım sınırlı sürüm en iyi OC li RTX 5080 dir.
Aksesuarlarım listede yok onları daha sonra satacağım yaklaşık 150K onlar da.

Hepsinin KFG Mevcut sıfır deformasyon.


1000304942.webp
1000304943.webp
1000304944.webp
 
Son düzenleme:
Vay be çok güzelmiş yalnızca 3 tablodan en sağdaki daha aşağıda ona kıl olduk bir de bu görseldeki iğrenç şey nedir hocam
1781170982415.webp
 
Of muazzam görünüyor ya ben de işleri yoluna koyabilirsem şöyle bir sistem hayalim var oynamaya vaktim olmasa bile köşede dursun istiyorum. Siz ne kadara mâl ettiniz bütün ekipmanlarla birlikte ? Ve çok özel değilse neden satıyorsunuz ? Çok uğraşmışsınızdır bunu yapmak için.
 
Vay be çok güzelmiş yalnızca 3 tablodan en sağdaki daha aşağıda ona kıl olduk bir de bu görseldeki iğrenç şey nedir hocam
Alıntıyı görüntüle
Ram soğutucusu hocam çift fanlı argb. Yurt dışından getirttim bunu TR de dümdüz koca fan koyuyorlar önüne hiç estetik durmuyor. Ramler Hynix A çipli sağlam OC li 7800MHz de o yüzden :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Of muazzam görünüyor ya ben de işleri yoluna koyabilirsem şöyle bir sistem hayalim var oynamaya vaktim olmasa bile köşede dursun istiyorum. Siz ne kadara mâl ettiniz bütün ekipmanlarla birlikte ? Ve çok özel değilse neden satıyorsunuz ? Çok uğraşmışsınızdır bunu yapmak için.
Çok uğraştım hocam her bir parçası için evet. Satma sebebim araba alacağım artık :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Of muazzam görünüyor ya ben de işleri yoluna koyabilirsem şöyle bir sistem hayalim var oynamaya vaktim olmasa bile köşede dursun istiyorum. Siz ne kadara mâl ettiniz bütün ekipmanlarla birlikte ? Ve çok özel değilse neden satıyorsunuz ? Çok uğraşmışsınızdır bunu yapmak için.
Tüm ekipmanlar ile 500k+ hocam
 
satabileceğini sanmıyorum :)
 
Ram soğutucusu hocam çift fanlı argb. Yurt dışından getirttim bunu TR de dümdüz koca fan koyuyorlar önüne hiç estetik durmuyor. Ramler Hynix A çipli sağlam OC li 7800MHz de o yüzden :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Çok uğraştım hocam her bir parçası için evet. Satma sebebim araba alacağım artık :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Tüm ekipmanlar ile 500k+ hocam
Of çok para bee 😅 ama satmak için de çok zaman gerekebilir şimdi insanlar tamamen fiyat performans sistemlere ve parçalara yöneldi. Sizin gibi düşünen kaliteli parçaya para harcamak isteyen birini bulmanız lazım satmak için ama o da işte zaman alabilir. Ayrıca 500 harcamışsınız diyelim ama o paralara satılacağını düşünmek çok uçuk bir şey olur. Çünkü şu bilgisayarı nakit 500e 600e 12 ay taksitle ver herkes 12 taksitli alır şu an nakit bu paraları vereceklerini sanmıyorum. Bir de parça parça satarsanız anakart ve üzerindeki parçalar hemen gider ama diğer parçalar elinizde kalır bence o topa hiç girmeyin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Araba olarak ne düşünüyorsunuz ? Satmadan alma şansınız yok mu ? Hazır müşteri yoksa çok bekleyebilirsin çünkü.
 
satabileceğini sanmıyorum :)
Neden satamayayım? Parça parça satacağım :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Of çok para bee 😅 ama satmak için de çok zaman gerekebilir şimdi insanlar tamamen fiyat performans sistemlere ve parçalara yöneldi. Sizin gibi düşünen kaliteli parçaya para harcamak isteyen birini bulmanız lazım satmak için ama o da işte zaman alabilir. Ayrıca 500 harcamışsınız diyelim ama o paralara satılacağını düşünmek çok uçuk bir şey olur. Çünkü şu bilgisayarı nakit 500e 600e 12 ay taksitle ver herkes 12 taksitli alır şu an nakit bu paraları vereceklerini sanmıyorum. Bir de parça parça satarsanız anakart ve üzerindeki parçalar hemen gider ama diğer parçalar elinizde kalır bence o topa hiç girmeyin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Araba olarak ne düşünüyorsunuz ? Satmadan alma şansınız yok mu ? Hazır müşteri yoksa çok bekleyebilirsin çünkü.
Hocam zaten parça parça satacağımı söyledim TR de bir seferde bu paralar verilmez her parça için ilan açacağım. O yüzden bu konuyu açtım :)
 
Neden satamayayım? Parça parça satacağım :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam zaten parça parça satacağımı söyledim TR de bir seferde bu paralar verilmez her parça için ilan açacağım. O yüzden bu konuyu açtım :)
Satılır niye satılmasın ya kolay gelsin şimdiden inşallah bizlere de nasip olur bir gün🙏
 
bazı ürünler Türkiye'de olmadığı için çok kafa karıştırıyor. bence fiyatlandırmada bir kaç metrik kullanmanız gerekecektir.
piyasadaki denk kartların fiyatları, alıcıların neden sıfır almayayım ki düşüncesinin önüne geçmek, gerçekten ürünlerini arayan alıcıları bulmak.

bu arada maşallahmış setup
 
Arkadaşlar her bir parçasını seçerek topladığım F/P ürün olmayan en kaliteli ve bazı sayılı sürüm parçalardan oluşan sistemim ne kadar eder?
*Parça parça satacağım*

Çok pahalı olacağı için direkt satabileceğimi düşünmüyorum. O yüzden tek tek yardımcı olursanız sevinirim.
Sistem parçalarıma linkten ulaşabilirsiniz. Ekran kartım sınırlı sürüm en iyi OC li RTX 5080 dir.
Aksesuarlarım listede yok onları daha sonra satacağım yaklaşık 150K onlar da.

Hepsinin KFG Mevcut sıfır deformasyon.


Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Hocam özel değilse, böyle güzel bir set up varken neden sattığınızı merak ettim.
 
Geri
Top