Egitimgorevlisi
80+ Bronze
- Katılım
- 3 Ocak 2021
- Mesajlar
- 1,184
- Reaksiyon skoru
- 697
ilk fotografı yanlıs mı? önde 3 fan olması gerekmıyo mu ?
alınmaz mı ? neden kotuKötüymüş
Orda sıvı soğutma takılmışilk fotografı yanlıs mı? önde 3 fan olması gerekmıyo mu ?
İçerisinde gt olduğunu söyleyenler vardı gf daha kötü.alınmaz mı ? neden kotu
Hee dogru diyosunOrda sıvı soğutma takılmış
280mm takılı büyük ihtimal, 360 destekliyorilk fotografı yanlıs mı? önde 3 fan olması gerekmıyo mu ?
psu bu videoda gördüm aynı model kasaİçerisinde gt olduğunu söyleyenler vardı gf daha kötü.
fotodaki sıvı soğutucu yerinde 3 fan ile geliyorKaç fanla geliyor bu