Sistemimi Çalıştıramıyorum

Katılım
10 Şubat 2023
Mesajlar
3
Reaksiyon skoru
0
Yap sat için eski bir ddr3 sistem kurmaya başladım ama aylardır çalıştıramıyorum
Anakart Gigabyte GA-F2A68HM-DS2
İşlemci amd A8-5600
2×4 8 gb ddr3 ram
Seagete 500 gb hdd
500w psu
Başta anakart farklıydı ama onu taktığımda çalıştı ama açılmadı biosa da girmedi ekrandada STROMSPARMODUS yazısı çıkıyordu biraz baktım ve anakartı değiştirme kararı aldım şuankini aldım ve gene aynı hata bence sorun artık anakart değil vga kablosunun yenisini ve hdmi dönüştürücüsü aldım gelince tv ye bağlamayıda deniyicem bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi ALDIĞIM HATA EKTEDİR
 
Yap sat için eski bir ddr3 sistem kurmaya başladım ama aylardır çalıştıramıyorum
Anakart Gigabyte GA-F2A68HM-DS2
İşlemci amd A8-5600
2×4 8 gb ddr3 ram
Seagete 500 gb hdd
500w psu
Başta anakart farklıydı ama onu taktığımda çalıştı ama açılmadı biosa da girmedi ekrandada STROMSPARMODUS yazısı çıkıyordu biraz baktım ve anakartı değiştirme kararı aldım şuankini aldım ve gene aynı hata bence sorun artık anakart değil vga kablosunun yenisini ve hdmi dönüştürücüsü aldım gelince tv ye bağlamayıda deniyicem bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi ALDIĞIM HATA EKTEDİR
hocam o almanca güç tasarufu moduna giriliyor diyor yani, görüntü olmama sebebi işlemcidendir bi işlemciyi kontrol et varsa harici bir ekran kartı takıp dene öyle çalışacak mı
 
fan dönüyor mu
 
Geri
Top