Antec Flux Kasası Alınır mı

https://www.akakce.com/bilgisayar-k...li-e-atx-oyuncu-kasasi-fiyati,1453685878.html


Merhaba bu kasayı almayı düşünüyorum. Bu kasayı kullanan var mı. Reddit de genellikle fan sesinde çok şikayetçi olmuşlar . Bu benzeri Mesh Airflow rgb'siz kasa önerileriniz varsa açığım. Fiyat da maks 7000 tl ye kadar çıkabilirim
ahşap çizgili kasa mı arıyorsun yani? mesh ve rgbsiz olması yeterli mi? antec biraz pahalı pek bir olayı da yok son yıllarda prestij kazandı zaten normalde premium bir marka değil.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ayrıca sırf hava alsın diye mesh bakmana gerek yok, bu fiyatlardaki akvaryum kasalar da hava alıyor çok rahat.
 
ahşap çizgili kasa mı arıyorsun yani? mesh ve rgbsiz olması yeterli mi? antec biraz pahalı pek bir olayı da yok son yıllarda prestij kazandı zaten normalde premium bir marka değil.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ayrıca sırf hava alsın diye mesh bakmana gerek yok, bu fiyatlardaki akvaryum kasalar da hava alıyor çok rahat.
Hocam akvaryum kasa pek sevmiyorum ya
 
Hocam akvaryum kasa pek sevmiyorum ya
daha ucuz bir kasa alıp fanların ışıklarını da kapatabilirsin, sırf fanları rgb değil diye bu kadar para verilir mi bilmiyorum. kendin fan da takabilirsin ucuz bir kasa alıp.
 
daha ucuz bir kasa alıp fanların ışıklarını da kapatabilirsin, sırf fanları rgb değil diye bu kadar para verilir mi bilmiyorum. kendin fan da takabilirsin ucuz bir kasa alıp.
Önerin için saol bi düşüneceğim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,213
Mesajlar
11,085,364
Üyeler
198,265
Son üye
Hakawn
   
Geri
Top