7mit
80+
- Katılım
- 20 Kasım 2023
- Mesajlar
- 356
- Reaksiyon skoru
- 179
https://amzn.eu/d/07La1Kzk 3lü alımda 59tl güzel fiyat
Ben mavisini kullandım bol bol sürmeye rağmen hiç bi sorun yapmadı bu leke yapmaz diyor herhalde bu da yapmaz6 tane aldım. Teşekkür ederim. Acaba buda kıyafetlerde leke YAPIYOR mu. Bir sürü captain stick aldım hepside l3ke yapıyo. Üstünde leke yapmaz olmasınına rağmen
Ben de bu durumdan muzdaribim eve günde 5 6 farklı kargo geliyor ev halkı da her zaman müsait olamıyor doğal olarakŞu amazonun anlaşmalı teslimat noktası olmaması beni sinir ediyor . sırf bu yüzden hepsiburada üzerinden alıyorum genellikle bir ara vardı sonradan ne olduysa kalktı .
Stok bitti 74,95TL olarak amazon satıyordunasıl 3'lü alımda 59tl ? bir tanesi 304tl ??
rexona mı nıvea mıStok bitti 74,95TL olarak amazon satıyordu
Benim beyaz tişörtler hep Mavi olmuştu. Old spice deBen mavisini kullandım bol bol sürmeye rağmen hiç bi sorun yapmadı bu leke yapmaz diyor herhalde bu da yapmazçok bereketli bu roll on kaç aydır birini bitiremedim sürekli kullanmıyorum ama baya da kullandım bu paraya harbi bedava