Ajazz Apex Bozulmaya Başladı

IMG_4296.webp
IMG_4297.webp

Ameliyat başladı beyler.Bu nasıl bu kadar kirlenmiş hala şaşkınım.Odamı sürekli süpürür silerim,kasanın içleri vs dahil
içini temizledim süper oldu şimdi lehim yapıcağım yere nasıl bakıcam şu yeşil plastikleri çekip çıkarınca gelirmi yoksa farklı bir açma yöntemi mi var
 
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Ameliyat başladı beyler.Bu nasıl bu kadar kirlenmiş hala şaşkınım.Odamı sürekli süpürür silerim,kasanın içleri vs dahil
içini temizledim süper oldu şimdi lehim yapıcağım yere nasıl bakıcam şu yeşil plastikleri çekip çıkarınca gelirmi yoksa farklı bir açma yöntemi mi var
pcbnin vidalarini sok switchlerin altinda lehimler var onlari erit yeni switch tak sonra lehimle ayni sekilde
edit: onceki sayfada iyice lehimlerseniz cozulur yazmislar yeni switch almadan da deniyebilirsin
 
pcbnin vidalarini sok switchlerin altinda lehimler var onlari erit yeni switch tak sonra lehimle ayni sekilde
edit: onceki sayfada iyice lehimlerseniz cozulur yazmislar yeni switch almadan da deniyebilirsin
şuan sadece meraktan açtım bugün yarın lehim alıp deniycem.Önce eski switchleri lehimlerim olmassa bu markanın bulamam ama evde eski fareler var ofis tarzı sessiz switch olurmu buna
 
kac yildir kullaniyorsun ki ömrünü tamamladı bende razer viper mini var 5 sene oldu hâlâ ilk günkü gibi . ama ben hiç vurmam hor kullanmam
Ömrünü tamamladı derken kendi Mouse umdan bahsediyordum, genel olarak değil. Ucuz olduğu dönem Temudan alınıyordu, o zaman almıştım, 1,5-2 yıl oldu gibi.
 
Ben aj159pro da geçenlerde bir anda tepeye baktı kendi kendine 1 2 saniye sonra kesildi ama yıllardır harici kusur görmedim
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: pato
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Ameliyat başladı beyler.Bu nasıl bu kadar kirlenmiş hala şaşkınım.Odamı sürekli süpürür silerim,kasanın içleri vs dahil
içini temizledim süper oldu şimdi lehim yapıcağım yere nasıl bakıcam şu yeşil plastikleri çekip çıkarınca gelirmi yoksa farklı bir açma yöntemi mi var
İlk önce bataryanın bağlantısını sök aonra vidaları sonra zaten ters çevirip lehim atıcan
 
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Ameliyat başladı beyler.Bu nasıl bu kadar kirlenmiş hala şaşkınım.Odamı sürekli süpürür silerim,kasanın içleri vs dahil
içini temizledim süper oldu şimdi lehim yapıcağım yere nasıl bakıcam şu yeşil plastikleri çekip
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Ameliyat başladı beyler.Bu nasıl bu kadar kirlenmiş hala şaşkınım.Odamı sürekli süpürür silerim,kasanın içleri vs dahil
içini temizledim süper oldu şimdi lehim yapıcağım yere nasıl bakıcam şu yeşil plastikleri çekip çıkarınca gelirmi yoksa farklı bir açma yöntemi mi var
Switchlerin arkasında Lehim var bundan dolayı önce pilin kablosunu çıkar sonra küçük vidalardan söküp arkasındaki lehimleri temizleyip çıkarman lazım daha sonrasında yeni switchi takabilirsin benim sağ switch çift tıklıyordu ilk defa böyle bir islem yaptım zaten lehimdende anlamam ki beceremeyip parçaladım şuan mouse bu sekilde 3 aydır kullaniyorum resmen altına plsatik kaynak attim :)
 

Ekler

  • 1000103348.webp
    1000103348.webp
    707.8 KB · Hit: 28
  • Beğen
Reaksiyonlar: pato
Switchlerin arkasında Lehim var bundan dolayı önce pilin kablosunu çıkar sonra küçük vidalardan söküp arkasındaki lehimleri temizleyip çıkarman lazım daha sonrasında yeni switchi takabilirsin benim sağ switch çift tıklıyordu ilk defa böyle bir islem yaptım zaten lehimdende anlamam ki beceremeyip parçaladım şuan mouse bu sekilde 3 aydır kullaniyorum resmen altına plsatik kaynak attim :)
Swicht var mı bildiğin uygun fiyatlı?
 
Swicht var mı bildiğin uygun fiyatlı?
Baktıgımda 300 ila 700 tl idi yanlış hatılamıyosam satan bir yerde bulamadım eski bir mousdan söküp adlım direk
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Swicht var mı bildiğin uygun fiyatlı?
sana tavsiyem uzuc bir mouse alıp ondakileri bozuldukca kullanmak oyuncu mousları satılıyor özellkle macro tuşlularda falan daha fazla switch oluyor ucuz bişey alıp ondakileri kullanabılırsın bendekı bu üründü zamanında 200 e almısım
 
Geri
Top