Samsung Galaxy S25 Ultra Vs Samsung Galaxy S26 Plus

25 ultra tabii ki. Samsung ultra modellerde exynos işlemci kullanmıyor kendileri de gayet farkındalar exynos işlemcilerin ısındığının ve çok pil tükettiğinin. S24 plus kullanıyorum exynos işlemci alınır ama bütçeniz varsa kesinlikle ultra modellere yönelin.
Evet bende böyle düşünüyorum demekki var bir şey ki adamlar bir seride farklı işlemci kullanıyorlar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Than SKYWALKER hocam şuanda s26 plus dünyanın ilk 2nm işlemcisini kullanıyor o aklımı biraz çeliyor en verimli işlemci o çünkü en çok pil konusunda dayanabilen o o yüzden sizce hangisi daha iyi olur s26+ mı s25 ultra mı daha iyidir?
 
Evet bende böyle düşünüyorum demekki var bir şey ki adamlar bir seride farklı işlemci kullanıyorlar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Than SKYWALKER hocam şuanda s26 plus dünyanın ilk 2nm işlemcisini kullanıyor o aklımı biraz çeliyor en verimli işlemci o çünkü en çok pil konusunda dayanabilen o o yüzden sizce hangisi daha iyi olur s26+ mı s25 ultra mı daha iyidir?
Hocam ben kesinlikle s25 ultra derdim. Eğer konu s24 ultra mı s26+ mı olsaydı o zaman s26+ seçilebilir ama s25 ultra kesinlikle daha iyi. Ben 24 plus ı neredeyse 2 yılı aşkın süredir kullanıyorum alacağın üst düzey herhangi bir telefondan tek + sı samsung olması ama ultra modellerde kamera çok daha iyi s Pen desteği kullananlar için muazzam titanyum malzeme daha premium hissettiriyor. Düşünmezdim bile s25 ultra kesinlikle
 
Hocam ben kesinlikle s25 ultra derdim. Eğer konu s24 ultra mı s26+ mı olsaydı o zaman s26+ seçilebilir ama s25 ultra kesinlikle daha iyi. Ben 24 plus ı neredeyse 2 yılı aşkın süredir kullanıyorum alacağın üst düzey herhangi bir telefondan tek + sı samsung olması ama ultra modellerde kamera çok daha iyi s Pen desteği kullananlar için muazzam titanyum malzeme daha premium hissettiriyor. Düşünmezdim bile s25 ultra kesinlikle
Anladım hocam teşekkür ederim 😊
 
Şahsen ultra alırdım. 4 aydır kullanıyorum s23ten geçtim kasma donma ısınma olmadı hiç
 
Şahsen ultra alırdım. 4 aydır kullanıyorum s23ten geçtim kasma donma ısınma olmadı hiç
İyiymiş hocam ozaman ya hayırlı uğurlu olsun hepimize ayrıca sizde güle güle kullanın hocam.
Aklımı tek çelen şey exynos 2600 ün acayip hızlı olması :( bana zaten hız gerekiyor ama exynos olduğu için 2-3 yıl sonra yavaşlar mı gibi bir düşüncedeyim acaba 2-3 yıl sonra s25 ultra mı daha az kasacak s26+ mı
 
İyiymiş hocam ozaman ya hayırlı uğurlu olsun hepimize ayrıca sizde güle güle kullanın hocam.
Aklımı tek çelen şey exynos 2600 ün acayip hızlı olması :( bana zaten hız gerekiyor ama exynos olduğu için 2-3 yıl sonra yavaşlar mı gibi bir düşüncedeyim acaba 2-3 yıl sonra s25 ultra mı daha az kasacak s26+ mı
3 Yılda ikisininde yavaşlayacağını sanmam. Ama ultra serileri bemce her zaman daha cazip ve uzun ömürlü gibi gelir bana. S23 te gayet güzeldi. Pil ve ısınmadan dolayı değişmek istedim. Güncellemelerle nadirde olsa ısınınca takılmaya başlamıştı. Ultraya geçtiğimden beri hiç ısınmadı şahsen
 
İyiymiş hocam ozaman ya hayırlı uğurlu olsun hepimize ayrıca sizde güle güle kullanın hocam.
Aklımı tek çelen şey exynos 2600 ün acayip hızlı olması :( bana zaten hız gerekiyor ama exynos olduğu için 2-3 yıl sonra yavaşlar mı gibi bir düşüncedeyim acaba 2-3 yıl sonra s25 ultra mı daha az kasacak s26+ mı
İnan bana o 2 3 saniyelik hız farkını kamera performansına ekran boyutuna s Pen e ve snapdragon işlemcinin verimi ve düşük sıcaklığına tercih etmek sana hiçbirşey kazandırmaz aksine çok şey kaybettirir.
 
şimdi mağazaya gelip de inceledim S26+ da karar kıldım S25 Ultra elimle tuttum bir tık ısınıyordu S26 Plus'ta hafiften ısınıyordu ama bu kadar değildi. Ayrıca çok büyük geldi elime hem bir de denemek uğruna eski nesilde almak istemedim yeni nesil her zaman iyidir 26 serisi çıktıysa alınır yani.
 
Merhaba arkadaşlar.

Samsung S26 Plus mı yoksa S25 Ultra mı alınmalı?

5 yıldır Xiaomi Redmi Note 9 Pro kullanıyorum.

Bu alacağım iki telefondan birini de 5 yıl kullanmayı düşünüyorum.

Hangisi daha uzun ömürlü olur ve daha az ısınır?

Ayrıca şunu sormak istiyorum Samsung S26 ultrada neden Exynos işlemcisini kullanmadı acaba Exynos işlemciler uzun vadede dayanmıyor diye mi? Bu konuda en merak ettiğim hangi işlemcinin daha az kasma donma yapacağı çünkü zamanında Xiaomi 15 alıp kullandım snapdragon 8 elite işlemci olmasına rağmen o bile kasıyordu.
eğer bir daha 62kya duserse honor magic 8 pro 12/512 bakarsiniz.
 
Hocam s25 ultra tavsiye ederim ben. Snapdragon yıllar içinde saha stabil kalıyor bir de s25 ultranın ekranı net daha iyi yansıma engelleyici kaplaması da var sonuçta. Kamera düzeni olarak da daha iyi, kalem de var. Daha büyük olmasını seversin sevmezsin ona bir şey diyemem.
 
  • Muhteşem
Reaksiyonlar: XPCX
İyiymiş hocam ozaman ya hayırlı uğurlu olsun hepimize ayrıca sizde güle güle kullanın hocam.
Aklımı tek çelen şey exynos 2600 ün acayip hızlı olması :( bana zaten hız gerekiyor ama exynos olduğu için 2-3 yıl sonra yavaşlar mı gibi bir düşüncedeyim acaba 2-3 yıl sonra s25 ultra mı daha az kasacak s26+ mı
S25 ultra al bence
 
  • Muhteşem
Reaksiyonlar: XPCX
Hocam s25 ultra tavsiye ederim ben. Snapdragon yıllar içinde saha stabil kalıyor bir de s25 ultranın ekranı net daha iyi yansıma engelleyici kaplaması da var sonuçta. Kamera düzeni olarak da daha iyi, kalem de var. Daha büyük olmasını seversin sevmezsin ona bir şey diyemem.
Valla hocam kamera ile hiç işim yok yinede s25 ultra mı ?
S25 ultra al bence
Kamera ile işim yok hocam yinede s25 ultra mı almalıyım ?
 
Ben s25 ultra alman taraftarıyım. Büyük bir cihaz olması senin için sorun değilse. Bir süre kullandım çok memnundum fakat elde ve cepte boyut sebebiyle rahat edemedim.

Sonra düz s25'e geçtim. Rahat ettim boyut açısından. Performans olarakta s25 ultradan kalır yanı yok. Adeta atom karınca. Kullanım rahatlığı da enfes :)
şarjı sürekli açık ekranda ne kadar gidiyordu
 
Geri
Top