🔥İndirim Montech Nx600 6 Isı Borulu ve Çift Kule CPU Hava Soğutucu (1799 TL)

Agronomist

80+ Bronze
Katılım
5 Şubat 2026
Mesajlar
747
Reaksiyon skoru
358

Güzel ürün, güzel fiyat. İnternette incelemeleri çok var, değerlendirilebilir.

Sesli çalıştığı söylendiği için aşağıya 42 desibelde Noctua ile karşılaştırmasını paylaşıyorum. Fan ayarı yapmak gerekiyor oldukça kolay bir işlem
 

Ekler

  • IMG_0637.webp
    IMG_0637.webp
    49.8 KB · Hit: 44
Son düzenleme:
Anakart bükücü 😄 2100tl bütçesi olan 240mm veya 360mm sıvı soğutma alsa daha iyi olur
 
Anakart bükücü 😄 2100tl bütçesi olan 240mm veya 360mm sıvı soğutma alsa daha iyi olur
Ben de sıvı soğutma kullanıyorum ama bu daha uzun ömürlü. Anakart bükücülük konusunda da bir şey diyemedim ama düşününce Noctua ve Thermalright şimdiki konumlarına gelebilir miydi ki böyle bir şey varsa?
 

Güzel ürün, güzel fiyat. İnternette incelemeleri çok var, değerlendirilebilir
Hocam nasıl bir ürün bu bütçede thermalright mı yoksa bu mu daha sağlıklı olur
 
Evet test e göre kötü duruyor ama %100 fan kullanılmayacak sonuçta ben her zaman sıvı soğutucu taraftarıyım görüntüde kule tipi sanki komple anakartı kaplıyor seven seviyor ama çok kaba görünüyor ancak düşük tdp işlemciler için 1k ya kadar yine düşük bütçede olabilir
 
Evet test e göre kötü duruyor ama %100 fan kullanılmayacak sonuçta ben her zaman sıvı soğutucu taraftarıyım görüntüde kule tipi sanki komple anakartı kaplıyor seven seviyor ama çok kaba görünüyor ancak düşük tdp işlemciler için 1k ya kadar yine düşük bütçede olabilir
Ben havadan sıvıya bu sene geçtim, görüntü çok daha şık inkar etmiyorum ama her işlem yapacağım zaman pwm ve rgb kabloları çöz geri tak çok uğraştırıyor. Bir iki sene böyle kullanıp kule tipine geri dönerim sanırım
 
Ben havadan sıvıya bu sene geçtim, görüntü çok daha şık inkar etmiyorum ama her işlem yapacağım zaman pwm ve rgb kabloları çöz geri tak çok uğraştırıyor. Bir iki sene böyle kullanıp kule tipine geri dönerim sanırım
Neden kablolar sök tak gerektiriyor hocam? Bende de peerlees assassin var çift olan da sıvı geçmeyi düşünüyordum anlayamadım o dediğini daha önce kullanmadığım için
 
Neden kablolar sök tak gerektiriyor hocam? Bende de peerlees assassin var çift olan da sıvı geçmeyi düşünüyordum anlayamadım o dediğini daha önce kullanmadığım için

1x pompa güç kablosu
1x pompa ARGB kablosu
3x fan ARGB kablosu
3x fan pwm kablosu

Bu kabloları ortada salkım saçak bırakamam o yüzden kelepçe veya cırt cırt kullanmak gerekiyor, kablo yönetimi gerektiriyor yani.

Bilgisayarı çok kurcalayan biri değilsen sorun olmaz ama ben parça temizliği vs yapmayı seviyorum kafamı dağıtmamı sağlıyor. O yüzden de çok uğraştırıyor
 
bu bütçede artık ses önemli oluyor. sessiz değilmiş zaten. soğutma performansı iyidir muhtemelen.
 
bu bütçede artık ses önemli oluyor. sessiz değilmiş zaten. soğutma performansı iyidir muhtemelen.
%100 fanda hepsi sesli zaten. Fan ayarı yapmak gerekiyor. Aşağıda 42 dba ses seviyesinde Noctua ile kıyası var
 

Ekler

  • IMG_0637.webp
    IMG_0637.webp
    49.8 KB · Hit: 18
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,104
Mesajlar
11,084,264
Üyeler
198,239
Son üye
Can öztürk
Geri
Top