🔥İndirim Inno3d Geforce RTX 5080 X3 16gb 62.000 TL

Son düzenleme:
Bundan 2-3 ay önce 9070 XT kullanıyordum ve kart aynı kartı arkadaşımada aldırmıştım. Kart bazen durduk yere oyundan atıyordu ama nadiren oluyordu bu olay ve ekran kaydı aldıktan sonra videoda kendim sesim gelmiyordu. 1-2 saat oyun oynadıktan sonra oyun birden 5 Fps gibi oluyordu ve adrenalin yazılımını götev yöneticisinden sonlardırmazsanız bu sorun devam ediyordu. Bu 5 Fps problemi Cs2 ve Spider-man oynarken karşılaşıyordum her zaman. 9070 XT kesinlikle çok güzel bir kart ama bazı sorunları olduğunu bilin. Bu problemler benim canımı çok sıkmadı çünkü ciddi problemler değildi. Eğer f/p bir sistem diziyorsanız alın gitsin. Ben 5070 Ti ekran kartını kampanya ile birlikte 40k'ya getirdiğim için tercih ettim.
 
İndirim gece 12'ye kadar dayanırsa bundan da alıp, geri kalan bileşenleri aynı tutarak bunu ve Zotac'ı test edip sonuçları paylaşırım.
 
5060 olsa haklısında 5080 360w 3090 dan bile yüksek watta sahip cayır cayır yanar sıcaklarda başladı zaten.
Yok dostum 7 8 tane 5080 kullandım şu an hala kullanıyorum. Misal 5080 gaming trioda da buhar odası yok. Kart yanıyor mu? 😊😊
 
Yok dostum 7 8 tane 5080 kullandım şu an hala kullanıyorum. Misal 5080 gaming trioda da buhar odası yok. Kart yanıyor mu? 😊😊
Tamamen pazarlama stratejisi başka bi esprisi yok
 
Yok dostum 7 8 tane 5080 kullandım şu an hala kullanıyorum. Misal 5080 gaming trioda da buhar odası yok. Kart yanıyor mu? 😊😊
Ben şahsen Zotac tercih ederim çünkü hem görünüşü güzel hemde 5 yıl garantisi var. Şahsen o farka değer diye düşünüyorum. Arasındaki fark çok az zaten o yüzden tercihimi Zotac'dan yapardım.
 
Bundan 2-3 ay önce 9070 XT kullanıyordum ve kart aynı kartı arkadaşımada aldırmıştım. Kart bazen durduk yere oyundan atıyordu ama nadiren oluyordu bu olay ve ekran kaydı aldıktan sonra videoda kendim sesim gelmiyordu. 1-2 saat oyun oynadıktan sonra oyun birden 5 Fps gibi oluyordu ve adrenalin yazılımını götev yöneticisinden sonlardırmazsanız bu sorun devam ediyordu. Bu 5 Fps problemi Cs2 ve Spider-man oynarken karşılaşıyordum her zaman. 9070 XT kesinlikle çok güzel bir kart ama bazı sorunları olduğunu bilin. Bu problemler benim canımı çok sıkmadı çünkü ciddi problemler değildi. Eğer f/p bir sistem diziyorsanız alın gitsin. Ben 5070 Ti ekran kartını kampanya ile birlikte 40k'ya getirdiğim için tercih ettim.
Aaaaa seni topa tutarlar şimdi senin ekran kartın değil işlemcin ramin anakartın kasan psun hatta kasanın fanı bile sorunludur ama 9070xt asla
 
Aaaaa seni topa tutarlar şimdi senin ekran kartın değil işlemcin ramin anakartın kasan psun hatta kasanın fanı bile sorunludur ama 9070xt asla
Maalesef tutmazlar çünkü Psu olarak High Power Performance 850W kullanıyordum. B+ bir psu olduğundan bana hiçbir sorun çıkartmadı. Anakartım B850M Force ve Ram olarak Patriot Viper Venom kullanıyordum. Tüm parçaları olabildiğince dikkatli seçtim. Dediğim gibi kart güzel ama bazı sorunları olduğunu bilerek alın. Paranız varsa ve indirimde güzel bir 5070 Ti yakaladıysanız alın geçin.
 
Ben şahsen Zotac tercih ederim çünkü hem görünüşü güzel hemde 5 yıl garantisi var. Şahsen o farka değer diye düşünüyorum. Arasındaki fark çok az zaten o yüzden tercihimi Zotac'dan yapardım.
Zotac'ın o ekstra 3 yıl garantisinin bir işe yaradığı yok. Kartı yurt dışına göndermek karttan daha pahalıya patlar size.
 
Maalesef tutmazlar çünkü Psu olarak High Power Performance 850W kullanıyordum. B+ bir psu olduğundan bana hiçbir sorun çıkartmadı. Anakartım B850M Force ve Ram olarak Patriot Viper Venom kullanıyordum. Tüm parçaları olabildiğince dikkatli seçtim. Dediğim gibi kart güzel ama bazı sorunları olduğunu bilerek alın. Paranız varsa ve indirimde güzel bir 5070 Ti yakaladıysanız alın geçin.
İşte ben biliyorumda brom amd fanlarının eline düşme
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,922
Mesajlar
11,082,532
Üyeler
198,218
Son üye
okansabancioglu
Geri
Top