Yozgatlııı
80+ Gold
- Katılım
- 18 Mart 2022
- Mesajlar
- 6,160
- Reaksiyon skoru
- 1,803
Arkadaşlar bu hafta perşembe kimya 2. dönem 2. yazılısına gireceğim, konularım kimyasal tepkimelerde enerji denge ve hız. ameliyat olduğum için 2 aydır evdeyim defter de boş kafada boş sınıftakiler defteri atıyor ama zerre bir şey anlayamıyorum yaptıkları işlemden, youtubeden hoca açsam birisi bir konuyu 1 saatte birisi ayt kampına bölmüş bölüm bölüm totalde 9 saatte anlatıyor anlattıklarının bazıları defterde bile yok devlet 10 ar sayfa yer vermiş kitapta hız ve enerji konusuna adamlar 10 saatte anlatıyor bir yerde bir şey mi yanlış anlamıyorum nasıl çalışacağımı bilmiyorum oturmam ile kalkmam bir oluyor burda özel öğretmen aradığım yok kafayı duvarlara çarpacağım az kaldı biri derman bulur belki