Bilgisayar Açılırken Full Biosa Giriyo

kvadzz

80+
Katılım
18 Ekim 2025
Mesajlar
7
Reaksiyon skoru
1
Merhaba bilgisayarıma format atarken 100/100 oldu ve biosa attı ondan sonra daha asla wındows a yada baska bıryere gırmedı sadece bıosa gırıyor.
 

Ekler

  • 1000046598.webp
    1000046598.webp
    745.2 KB · Hit: 11
  • 1000046597.webp
    1000046597.webp
    938.1 KB · Hit: 9
  • 1000046600.webp
    1000046600.webp
    918 KB · Hit: 9
  • 1000046601.webp
    1000046601.webp
    986.7 KB · Hit: 6
  • 1000046603.webp
    1000046603.webp
    753.5 KB · Hit: 9
Buda bıos kısmı
 

Ekler

  • 1000046617.webp
    1000046617.webp
    49.8 KB · Hit: 5
Merhaba bilgisayarıma format atarken 100/100 oldu ve biosa attı ondan sonra daha asla wındows a yada baska bıryere gırmedı sadece bıosa gırıyor.
UEFI oluşmamış olabilir. Boot tarafından windows boot manager var mı bir bak derim.

Eğer yoksa UEFInin nerede olduğunu kontrol etmek için yine format USBni takıp bilgisayarımı onar kısmına geçmen lazım. Orada sorun giderde komut istemini aç.

bcdedit /enum firmware şunu yazıp çıktıyı buraya atar mısın
 
0'dan windows kurmayı dene
Açılmıyo hocam flashın ıcı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

UEFI oluşmamış olabilir. Boot tarafından windows boot manager var mı bir bak derim.

Eğer yoksa UEFInin nerede olduğunu kontrol etmek için yine format USBni takıp bilgisayarımı onar kısmına geçmen lazım. Orada sorun giderde komut istemini aç.

bcdedit /enum firmware şunu yazıp çıktıyı buraya atar mısın
Açılmıyor hocam flashdakı sıfırlama dosyası
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Flasla alakası yok 2 farklı flash denedım acılmıyor
 
O monitörün hali ne öyle üstünde tahta mı kesiyosun, saçlarını hergün üstüne mi tarıyosun?

Kurulumda bi problem olabilir, bios'a geçerken bişey yazıyor mu ya da bios'a girdiğinde açılan ekranda ne var?
 
O monitörün hali ne öyle üstünde tahta mı kesiyosun, saçlarını hergün üstüne mi tarıyosun?

Kurulumda bi problem olabilir, bios'a geçerken bişey yazıyor mu ya da bios'a girdiğinde açılan ekranda ne var?
Mönitorun kırlılıgı ıcın ozur dilerim. Normal bios ekranı gelıyor baska bısey yazmıyor acılırken normal sekılde gıgabyte fln yazıyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,233
Mesajlar
11,085,589
Üyeler
198,277
Son üye
msi_mylife
   
Geri
Top