Agalar Neden Şu Kızlar Her Önüne Gelenle İlişki Yaşıyor?

Saçma bir düşünce bence. Bu eski nesildeki köylü nenelerin gelin bakire değilse namussuz, iffetsiz, ********, değersiz, çöp yığını gibi yaklaşıp damadı her halde temiz görmesinden farksız.
Damada temiz diyen mi var? Damad bile evlenmeden önce ilişki yaşamışsa o bildiğiniz kızdan farkı yok. Yani erkeğin *ahpesidir
 
Damada temiz diyen mi var? Damad bile evlenmeden önce ilişki yaşamışsa o bildiğiniz kızdan farkı yok. Yani erkeğin *ahpesidir
Konu başlığından ve içeriğinden dolayı öyle düşünüyorsun gibi anladım. Cinsiyetçi yaklaşmışsın.
 
sen alırken ekspertiz raporu yaparsan her şey zaten gönlünce olur reis
Bakıyorum da dediklerim sana çok fena dokunuyor. Bir kaç kızı kandırmışa benziyorsun.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Konu başlığından ve içeriğinden dolayı öyle düşünüyorsun gibi anladım. Cinsiyetçi yaklaşmışsın.
Dedim ya cinsiyyetçi yaklaşmamın sebebi kızın verdiği tek karara bakar.
Kız eğer istemiyorsa gidip intihar eder yine ilişki yaşamaz.
 
Dedim ya cinsiyyetçi yaklaşmamın sebebi kızın verdiği tek karara bakar.
Kız eğer istemiyorsa gidip intihar eder yine ilişki yaşamaz.
Ben Türkiye'de bahsettiğin olayın baskın olduğunu hiç görmedim. Genelde ya karşılıklı rıza ya da taciz tecavüz. Ne durumda olursa olsun iki tarafında cinsel hayat geçmişi birbirini ilgilendirmemeli. Ülkede sırf karısıyla gerdek gecesinde seviştiğinde kanamadığını gördüğü için öldüren var. Adamlar daha onun olmak zorunda olmadığını bilmiyor. Ülke bu anlayıştayken kızın istememesi pek bir şey değiştirmiyor maalesef, keşke değiştirse.
 
Bazılari sevgili olmak için oluyor yoksa sevgi diye bir şey yok öyleleri çok var neden bilmiyorum ama bizim siniftakilerin konustuklarindan felanda öyle olduklarını düşünüyorum her neyse bu konu neden saçma bir yere giti
 
Ben Türkiye'de bahsettiğin olayın baskın olduğunu hiç görmedim. Genelde ya karşılıklı rıza ya da taciz tecavüz. Ne durumda olursa olsun iki tarafında cinsel hayat geçmişi birbirini ilgilendirmemeli. Ülkede sırf karısıyla gerdek gecesinde seviştiğinde kanamadığını gördüğü için öldüren var. Adamlar daha onun olmak zorunda olmadığını bilmiyor. Ülke bu anlayıştayken kızın istememesi pek bir şey değiştirmiyor maalesef, keşke değiştirse.
Ya abi mesele kanama felan değil. Anlatıyorum İlişkinin her hangi bir versiyonu anlarsın belki.
Hatta öylelerini biliyorum ki Sevip evleneceğim dediği kızı, sonradan bizim yanımızda dedi -- arkadan şey yaptım bıraktım peşini.

Arkadaşlıktan çıkardık direk. Böyle *ahpe erkeklere kızlar evet yapalım derse vay o kıza güvenip evlenenin kafasına.
 
Bu yaşa kadar kazasız belasız geldik şükür parkta otoban olmuş kızı ayırt edebilecek tecrübeye sahip oluğumu düşünüyorum. Onlarda layığını buluyor zaten insanca bir hayatları yok sürünüyorlar genelde. İşte o parkta ki uygunsuz görüntüden oluşan elemanlar bizim hayatımıza engel oluyor. Şöyle örnek vereyim mesela birgün trafikte biri makas ata ata geçiyor sizi ve ailenizi tehlikeye atıyor işte o kişi şuanda parkta görüp önemsemediğiniz insanların ilişkisinden oluşan meyve oluyor veya eli kolu dövmeli kafası taş tıraşı jargonu 01 dizisinden uyarlama elemanda o parkta oluşan meyve oluyor. halk arasında bunlara genelde ayrıştırıcı bir dille iki kelimeli birinci kelimesi o ile ikinci kelimesi ç ile başlayan isimler takıyoruz. Hayat ne garip bugün yanından geçerken oluşumuna şahit olduğun kişi öbür gün senin hayatını karartabiliyor
 
Valla abi parktan yeni döndüm. Bildiğin millet Zorno yapıyor. Köşede kıyıda. Hatta demin parkta gördüğüm kızı hamile bıraktığına parmağımı basarım. Kimbilir sonunda öyle kızlar kiminle evlenicek. Dünya dağıl artık DAĞILLLL yeter bee. reset at canımız dinlensin :confused:
Kaçıncı kez şahit oluyorum böyle olaya bilmiyorum artık. Hadi çok seviyorsanız evlenin bitsin gitsin olay. Başkasının hayatını mahvetmeyin kendi çirkefliğinizi gizlemekle. Eninde sonunda gün yüzüne çıkıyor da böyle olaylar. Ölümle kanla bitiyor sonu
Olm bu konu buraya yazılır mı forumun %60-70 i patlak almaya razı sanki normal bişeymiş gibi bide bunun yargılayan insanları vatan haini ilan ediyor lar ben çalışacam 15 milyonluk daire alacam kapıya 4-5 milyonluk araba çekeceğim çalışacam edecem ne için başkasının koynuna girip benimle evlenecek bi kadın için mi yok arkadaş geçeceksiniz o işleri herkesle ilişkiye girmek için herşeyi normalleştiriyorsunuz bu ülkede lise 2-3 e gidip ilişki geçmişi olan insanlar var bu ne normal bişey nede normalleştirilebilecek bişey
 
Ya abi mesele kanama felan değil. Anlatıyorum İlişkinin her hangi bir versiyonu anlarsın belki.
Hatta öylelerini biliyorum ki Sevip evleneceğim dediği kızı, sonradan bizim yanımızda dedi -- arkadan şey yaptım bıraktım peşini.

Arkadaşlıktan çıkardık direk. Böyle *ahpe erkeklere kızlar evet yapalım derse vay o kıza güvenip evlenenin kafasına.
Dostum biz sana konunun başlığının sebebini söyledik, sen hala yok ben o tarz kızlarla evlenmem cart curt. Anlıyorum ortamınızda böyle tipleri istemeyebilirsiniz bu gayet normal ama senin parkta milletin arasındaki cinsel ilişkiyi gelip de burda konu olarak açman saçma hala burda kendine ait düşünceyi savunuyorsun. Bi kiz bi erkekle bi cinsel ilişkide bulunmuşsa ya bir kerelik iki tarafta birbirinden yararlanarak, birbirini kullanarak bu istek ve arzularını karşılarlar ya da iki tarafta karşılıklı olarak birbirini seviyordur, ciddi düşünüyorlardır bunun sonunda cinsel ilişki de bulunurlar. Bunların dışında bir ihtimal yok ve iki ihtimalde de tüm taraflar memnun ayrılıyor farkındaysan. Bırak kim ne yapıyor, kimin nasıl bir cinsel hayatı var. Sen kendi kafa yapına ait birini bulursun umarım.
 
Olm bu konu buraya yazılır mı forumun %60-70 i patlak almaya razı sanki normal bişeymiş gibi bide bunun yargılayan insanları vatan haini ilan ediyor lar ben çalışacam 15 milyonluk daire alacam kapıya 4-5 milyonluk araba çekeceğim çalışacam edecem ne için başkasının koynuna girip benimle evlenecek bi kadın için mi yok arkadaş geçeceksiniz o işleri herkesle ilişkiye girmek için herşeyi normalleştiriyorsunuz bu ülkede lise 2-3 e gidip ilişki geçmişi olan insanlar var bu ne normal bişey nede normalleştirilebilecek bişey
Valla inan ki bir yandan gülüp geçiyorum bir yandan da boğazım düğümleniyor sanki öfkemi kusmak istiyorum ama boğazıma takılıyor.
Kime nefret ediyim bilemiyorum?

Kızı aldatan erkeğe mi?
Aldatıldığını bildiği sürede söylenenlere razı olan kıza mı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Dostum biz sana konunun başlığının sebebini söyledik, sen hala yok ben o tarz kızlarla evlenmem cart curt. Anlıyorum ortamınızda böyle tipleri istemeyebilirsiniz bu gayet normal ama senin parkta milletin arasındaki cinsel ilişkiyi gelip de burda konu olarak açman saçma hala burda kendine ait düşünceyi savunuyorsun. Bi kiz bi erkekle bi cinsel ilişkide bulunmuşsa ya bir kerelik iki tarafta birbirinden yararlanarak, birbirini kullanarak bu istek ve arzularını karşılarlar ya da iki tarafta karşılıklı olarak birbirini seviyordur, ciddi düşünüyorlardır bunun sonunda cinsel ilişki de bulunurlar. Bunların dışında bir ihtimal yok ve iki ihtimalde de tüm taraflar memnun ayrılıyor farkındaysan. Bırak kim ne yapıyor, kimin nasıl bir cinsel hayatı var. Sen kendi kafa yapına ait birini bulursun umarım.
Sen dünden razıymışsın. Hadi uzaklaş konudan o zaman bu konu sana çok batar. 😂
 
Valla inan ki bir yandan gülüp geçiyorum bir yandan da boğazım düğümleniyor sanki öfkemi kusmak istiyorum ama boğazıma takılıyor.
Kime nefret ediyim bilemiyorum?

Kızı aldatan erkeğe mi?
Aldatıldığını bildiği sürede söylenenlere razı olan kıza mı?
Valla hocam ben açık söylim bu zamana kadar değil bi sevgilim flörtüm bile olmadı ki bana saçma geliyor arkadaşlarımın var sokağa bile çıkmak için yok havla yok miyavla komutları alıyorlar ki bu ülkede parkta ilişkiye girip onları savunan mahlukatlar da var ulan bi b*k yiyorsun bari git evinde yap parktaki çoçuğun piskolojisi ni niye bozuyorsun ben kendimi koruyup irademe sahip çıka biliyorsam karşımdaki kadının da iradesine sahip çıkan biri olmasını isterim he bu benim düşüncem midesi alan varsa kimin ne olduğu az çok belli zaten
 
Valla hocam ben açık söylim bu zamana kadar değil bi sevgilim flörtüm bile olmadı ki bana saçma geliyor arkadaşlarımın var sokağa bile çıkmak için yok havla yok miyavla komutları alıyorlar ki bu ülkede parkta ilişkiye girip onları savunan mahlukatlar da var ulan bi b*k yiyorsun bari git evinde yap parktaki çoçuğun piskolojisi ni niye bozuyorsun ben kendimi koruyup irademe sahip çıka biliyorsam karşımdaki kadının da iradesine sahip çıkan biri olmasını isterim he bu benim düşüncem midesi alan varsa kimin ne olduğu az çok belli zaten
Aga bee sanırım aileler çocuklarını düzgün eğitmiyorlar.
Çocuk Erkek olunca, o benim oğlum. İstediğini yapar kimse işine karışamaz erkek laaaa
Çocuk kız olunca, o benim prenses kızım. Hayatta ne isterse veririz acı yaşamasını istemeyiz.

Bence bu kafadan çıkıp çocuklara neyin yanlış neyin doğru kararlar olduğunu anlatmalıyız ki gelecekte hayatlarında sıkıntı yaşamasınlar.
O kendi çocuklarıyla övünen ailelerin evlatları ya uyuşturucu bağımlısı oldu. Yada böyle parklarda bir birlerini buldular kim kime güm güme.
 
Geri
Top