Komşumuz Hayvanlara Eziyet Edercesine Bakıyor Yardım

Hindistan, Sahra Altı Afrika, Arabistan ve Katar dışındaki Müslüman ülkelerde nüfus artışının kendilerine hiçbir faydası yok ki zaten. Doğan çocuk hayata 10-0 geriden başlıyor, gelecekleri yok, evlenseler de evlenmeler de ömür boyu sefalet içinde ve mutsuz olarak yaşayacaklar zaten. Niteliksiz çoğalmanın bu ülkeler ne gibi bir katkısı olacak?
amaç müslüman sayısını azaltmak . bizim ülkemizde 1. dünya savasından sonra ekmek bulamayan bir ülkeydi ama yinede 6 7 cocuk yapıyordu aileler . en azından simdi cok daha refah haldeyiz . ekonomi düzelir ama toplum bozulduğunda veya eksik kaldığında yenisinin gelmesi 2 3 nesil sürer
 
Gece kedilerini ve köpeklerini zehirleyin.
Evinin girişine çöp atın.
Yüksel sesli müzik çalın.
Göze göz, dişe diş. Siz hep daha beterini yapın. Barındıtmayın.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hindistan, Sahra Altı Afrika, Arabistan ve Katar dışındaki Müslüman ülkelerde nüfus artışının kendilerine hiçbir faydası yok ki zaten. Doğan çocuk hayata 10-0 geriden başlıyor, gelecekleri yok, evlenseler de evlenmeler de ömür boyu sefalet içinde ve mutsuz olarak yaşayacaklar zaten. Niteliksiz çoğalmanın bu ülkeler ne gibi bir katkısı olacak?
Carlo sen git İsrail ordusuna gönüllü yazıl. Burada çok mutsuzsun.
 
amaç müslüman sayısını azaltmak . bizim ülkemizde 1. dünya savasından sonra ekmek bulamayan bir ülkeydi ama yinede 6 7 cocuk yapıyordu aileler . en azından simdi cok daha refah haldeyiz . ekonomi düzelir ama toplum bozulduğunda veya eksik kaldığında yenisinin gelmesi 2 3 nesil sürer
Toplumun bozuk olduğu doğru ama bu nüfus kaynaklı değil ahlak kaynaklı. Buradaki ahlak bacak arasıyla sınırlı sığ bir anlayış değil. Ticari, pedagojik, sosyal anlamda bir sorun. Bunun düzelmesi için ise önce toplumu kendisiyle yüzleştirmek gerekiyor. Bunu yapacak bir kamuoyu baskısı ülkede yok. Daha çok "Sen kralsın, en iyisini sen bilirsin, Dünya senin irfanına hayran... " gibi barbarlığa övgüler dizmek şeklinde olan bir sırt sıvazlama ritüeli.
 
Toplumun bozuk olduğu doğru ama bu nüfus kaynaklı değil ahlak kaynaklı. Buradaki ahlak bacak arasıyla sınırlı sığ bir anlayış değil. Ticari, pedagojik, sosyal anlamda bir sorun. Bunun düzelmesi için ise önce toplumu kendisiyle yüzleştirmek gerekiyor. Bunu yapacak bir kamuoyu baskısı ülkede yok. Daha çok "Sen kralsın, en iyisini sen bilirsin, Dünya senin irfanına hayran... " gibi barbarlığa övgüler dizmek şeklinde olan bir sırt sıvazlama ritüeli.
işte israil toplum bozukluğunu hem genç nesillerin taze fikirlerinin oluşmasını nüfusu azalttırarak engellemeye calısıyor hemde sosyal medyadan insanlara yalan yanlış haberler ile kötü seyleri iyi bir şeymiş gibi aşılamaya calısıyor .
 
Gece kedilerini ve köpeklerini zehirleyin.
Evinin girişine çöp atın.
Yüksel sesli müzik çalın.
Göze göz, dişe diş. Siz hep daha beterini yapın. Barındıtmayın.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Carlo sen git İsrail ordusuna gönüllü yazıl. Burada çok mutsuzsun.
Mesela şu yaşam formunun adam olma şansı var mı şu saatten sonra? Bu alıp çoğalttığını düşün, ülkeye ne gibi bir faydası olacak? Verdiği tavsiyeleri yapan en başta haklıyken yasal olarak haksız duruma düşecek.
 
Mesela şu yaşam formunun adam olma şansı var mı şu saatten sonra? Bu alıp çoğalttığını düşün, ülkeye ne gibi bir faydası olacak? Verdiği tavsiyeleri yapan en başta haklıyken yasal olarak haksız duruma düşecek.
bireyseli genele yayma hiçkimse mükemmel değildir
 
işte israil toplum bozukluğunu hem genç nesillerin taze fikirlerinin oluşmasını nüfusu azalttırarak engellemeye calısıyor hemde sosyal medyadan insanlara yalan yanlış haberler ile kötü seyleri iyi bir şeymiş gibi aşılamaya calısıyor .
Bu ülkede yapılan hiçbir olumsuz uygulama İsrail / Yahudi talimatıyla yapılmıyor. Örneğin eğitim sisteminin içinden geçin diye İsrail mi talimat verdi? Eğitim müfredatının bilimle alakası dünyanın düz olmadığını bilecek kadar. Fazlası toplumun değerleriyle uyuşmuyormuş. Bireysel örnekler istisna olsa, biz duruma gelmezdik.
 
Bu ülkede yapılan hiçbir olumsuz uygulama İsrail / Yahudi talimatıyla yapılmıyor. Örneğin eğitim sisteminin içinden geçin diye İsrail mi talimat verdi? Eğitim müfredatının bilimle alakası dünyanın düz olmadığını bilecek kadar. Fazlası toplumun değerleriyle uyuşmuyormuş. Bireysel örnekler istisna olsa, biz duruma gelmezdik.
karlo demiyim demiyim diyorumda boş konusuyorsun konuyu baska seylere saptırıyorsun . ben diyorum bbc sadece bize özel şöyle haber yapıyor sen konuyu baska seye cekiyorsun . insan gibi yazdım sana ama senden bi cacık olmaz
 
karlo demiyim demiyim diyorumda boş konusuyorsun konuyu baska seylere saptırıyorsun . ben diyorum bbc sadece bize özel şöyle haber yapıyor sen konuyu baska seye cekiyorsun . insan gibi yazdım sana ama senden bi cacık olmaz

Mağduriyet üzerine kurulu ve suçu sürekli başkalarında arayan bir inanç sistemiyle sonuç alınacak olsa son 100 yılda alınırdı. Bu arada konu sırf BBC'nin bize özel yaptığı yayın içinse eğer farklı konularda CIA ajanları tarafından yine bize özel şeyler yapıldı ama ucu verdiğim örneklere dokunduğu için bunlar üreme haberlerinin yayıldığı kadar yayılmadı. Uçkurla sınırlı komple şeylerine öncelik veren hıyarlarla istediğiniz kadar cacık yapabilirsiniz. Ben o nitelikte değilim zaten.
 
yahudiler kendi ülkelerinde sürekli cocuk yapıp nüfusu arttırmaya calısıyorlar bunun tam aksine müslüman ülkelerdede medya aracılığı ile cocuk yapmanın kötü bişe olduğunu mutsuzlastırdığını falan iddia ediyorlar . örnek vereyim bbc evlendikten sonra mutsuz olan kadınlar diye bir makale yayınladı ve bunu sadece arapça ve türkçe yayınladılar . böyle böyle seyler işte
Konu nasıl Yahudilere geldi insan şaşırıyor
 
En baştan anlatmak gerekirse yan yana birleşik 3 villadan oluşan ortak bahçesi olan bir sitede yaşıyoruz 20 senedir de buradayız geçen yıl orta villaya bir aile taşındı başlarda sıkıntı yoktu zamanla yediklerini yemek artıklarını marketten aldıkları çiğ tavukları ortak bahçeye saçmaya başladılar çok pis koku yayıyordu ve bahçeye bir sürü kedi köpek gelmeye başladı yanlış anlaşılmasın hayvan beslemeye karşı falan değilimdir kendimde beslerim zaman zaman kediler geceleri susmuyor köpekler evin girişinde nöbet tutuyor saldırıyorlar ayrıca bütün kediler çiğ et yemekten hasta komşuya yapmamasını söyledik şikayet edeceğimizi belirttik gram umurlarında olmadı hayvan barınağını aradık geldiler topladılar kadın resmen yaygara çıkardı onlar benim çocuklarım dokunmayın diyerek ailenin çocukları olmuyormus ve kedileri çocuklar olarak görüyorlar Kurban Bayramı vakti evimize ziyarete gelen misafirlerin çocukları bahçede oynarken onlara küfür edip korkutuyordu kendisiyle kavga edecek duruma geldik halen daha etrafa çiğ tavuk eti atıyor ve her yer yine hayvan davacıyız kendisinden ama pek bir ümidim yok devletten başka nasıl çözüm bulabiliriz.
Sürekli orman bakanlığı ve polise şikayet et. 112 ve 153 aramak ücretsiz.
 
Mesela şu yaşam formunun adam olma şansı var mı şu saatten sonra? Bu alıp çoğalttığını düşün, ülkeye ne gibi bir faydası olacak? Verdiği tavsiyeleri yapan en başta haklıyken yasal olarak haksız duruma düşecek.
Carlo'cuğum sen bizim aramızda çok mutsuzsun. Tavsiyemi bir düşün.
 
Geri
Top