hekimoğlu adayı
80+ Bronze
- Katılım
- 6 Ocak 2021
- Mesajlar
- 1,770
- Reaksiyon skoru
- 500
amaç müslüman sayısını azaltmak . bizim ülkemizde 1. dünya savasından sonra ekmek bulamayan bir ülkeydi ama yinede 6 7 cocuk yapıyordu aileler . en azından simdi cok daha refah haldeyiz . ekonomi düzelir ama toplum bozulduğunda veya eksik kaldığında yenisinin gelmesi 2 3 nesil sürerHindistan, Sahra Altı Afrika, Arabistan ve Katar dışındaki Müslüman ülkelerde nüfus artışının kendilerine hiçbir faydası yok ki zaten. Doğan çocuk hayata 10-0 geriden başlıyor, gelecekleri yok, evlenseler de evlenmeler de ömür boyu sefalet içinde ve mutsuz olarak yaşayacaklar zaten. Niteliksiz çoğalmanın bu ülkeler ne gibi bir katkısı olacak?