O hattı kullanan birini bularak. Ailede varsa direk o yolla yoksa da çevreye sormak lazım.hocam bölgedeki hıza nereden bakabilirim
O hattı kullanan birini bularak. Ailede varsa direk o yolla yoksa da çevreye sormak lazım.hocam bölgedeki hıza nereden bakabilirim
hocam en iyi 7 mbps o da 5gO hattı kullanan birini bularak. Ailede varsa direk o yolla yoksa da çevreye sormak lazım.
hocam sınır varmış 15 gbTelefon la bilgisayara şarj kablosuyla bağlantı yapıp telefon ayarlarından interneti kabloyla gönder gibi bir ayar vardı tam hatırlamıyorum belki o yöntemle paylaşım olarak saymıyor dur yapay zekaya sorabilirsin telefondan bilgisayara kablolu internet diye
arada 20 görüyor şimdihocam en iyi 7 mbps o da 5g
4G ile deneyin Magnette 5G yok. Bir de o hız da kötü ya ben 10Mbps kullanırken kafayı yemiştim…hocam en iyi 7 mbps o da 5g
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
hocam sınır varmış 15 gb
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
arada 20 görüyor şimdi
Biliyorum hocam geçen sene 3 mbps kullanmıştım4G ile deneyin Magnette 5G yok. Bir de o hız da kötü ya ben 10Mbps kullanırken kafayı yemiştim…