Ürün bu: https://www.amazon.com.tr/dp/B0D85LWJNF?tag=akakcetr-21&linkCode=ogi&th=1 alınır mı?
Anakartında Soğutucu Varsa .
Hocam arkadaşın attığı Spatium M570 pro modelini al daha iyi. Phison E28 kontrolcü kullanıyor.
pci 5 yerine pci 4 alsam daha az ısınıp soğutucuya gerek kalmazmıAnakartında Soğutucu Varsa .
Yoksa .
![]()
MSI 2TB Spatium M580 FROZR Heatsink Okuma 14600MB-Yazma 12700MB PCIe 5.0 GEN5 M.2 SSD
MSI 2TB Spatium M580 FROZR Heatsink Okuma 14600MB-Yazma 12700MB PCIe 5.0 GEN5 M.2 SSD fiyatı ve teknik özellikleri için hemen Sinerji Bilgisayar'a gelin ve en iyi fiyatlar ile sahip olunwww.sinerji.gen.tr
anakart olarak şunu alsam m571 i soğutacak güçtemidir hocam https://www.incehesap.com/msi-mag-b...m&utm_medium=referral&utm_campaign=epey_genelAnakartında Soğutucu Varsa .
Yoksa .
![]()
MSI 2TB Spatium M580 FROZR Heatsink Okuma 14600MB-Yazma 12700MB PCIe 5.0 GEN5 M.2 SSD
MSI 2TB Spatium M580 FROZR Heatsink Okuma 14600MB-Yazma 12700MB PCIe 5.0 GEN5 M.2 SSD fiyatı ve teknik özellikleri için hemen Sinerji Bilgisayar'a gelin ve en iyi fiyatlar ile sahip olunwww.sinerji.gen.tr
Yeterlidir Hocam .pci 5 yerine pci 4 alsam daha az ısınıp soğutucuya gerek kalmazmı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
anakart olarak şunu alsam m571 i soğutacak güçtemidir hocam https://www.incehesap.com/msi-mag-b...m&utm_medium=referral&utm_campaign=epey_genel
Soğutur hocam sıkıntı olmaz.pci 5 yerine pci 4 alsam daha az ısınıp soğutucuya gerek kalmazmı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
anakart olarak şunu alsam m571 i soğutacak güçtemidir hocam https://www.incehesap.com/msi-mag-b...m&utm_medium=referral&utm_campaign=epey_genel
Sağolun hocamYeterlidir Hocam .
Teşekkürler hocamSoğutur hocam sıkıntı olmaz.
alınmaz