❌İndirim Bitti! Xigmatek 4 Fanlı 750w Kasa 2275 TL

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.

25344143

80+
Katılım
7 Aralık 2024
Mesajlar
229
Reaksiyon skoru
153
Yanlış Bilgilendirme
n11'den Xıgmatek Master X Iı Pro Siyah Odın Iı 4x120mm Rgb Fanlı Midt Atx Gamıng Kasa


Çektim bi tane coil whine ağlatmaz inş. 9070 gpu ile kullanacağım.
Son 1 Adet Kalmış .

Teşir Ürün Almışsın Gibime Geliyor .
 
n11'den Xıgmatek Master X Iı Pro Siyah Odın Iı 4x120mm Rgb Fanlı Midt Atx Gamıng Kasa


Çektim bi tane coil whine ağlatmaz inş. 9070 gpu ile kullanacağım.
Hocam psu bilgisi nerde
 
n11'den Xıgmatek Master X Iı Pro Siyah Odın Iı 4x120mm Rgb Fanlı Midt Atx Gamıng Kasa


Çektim bi tane coil whine ağlatmaz inş. 9070 gpu ile kullanacağım.
Bu fiyata bedavaymis benim eski kasam bu. Coil whine felan yoktu
 
750W psu olduğu nerde yazıyo
 

Ekler

  • 36409.webp
    36409.webp
    63 KB · Hit: 83
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,313
Mesajlar
11,075,892
Üyeler
198,102
Son üye
1lberkay
Geri
Top