🔥İndirim Vodafone Faturalılara Özel 500tl Starbucks Bakiyesi

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
starbuckstan termos , bardak vs almak için kullanabiliyor muyuz bu bakiyeyi hiç alan oldu mu ?
 
Vodafone faturalıysanız eğer starbucks uygulamasında "vodafone pay ile faturana yansıt" seçeneğiyle 500tl yüklerseniz 500tlyi iade ediyor size vodafone
15tl işlem ücreti ve 32tl faturana yansıt ücreti çıkıyor bunlar cebinizden çıkar sadece faturasızlar yapamaz
Alıntıyı görüntüle
Yaptım eyvallah.
 
10tl yükleseniz de veriyor 500tl iadeyi, sonraki faturanızı öderken 490tlyi kullanabiliyorsunuz
 
yok yaw
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


google kullanıyor kullanmasa bile youtube instagram vs bir şey kullanıyordur onlar amerikan şirketler değil mi sence gelmiş boykot yazıyor komik dkşjrfgpksdfbghu
Onları bedavaya kullanıyor ama para kazandırmıyor.
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,373
Mesajlar
11,076,524
Üyeler
198,114
Son üye
atd070707
Geri
Top