kyemre058
80+ Gold
- Katılım
- 29 Mart 2026
- Mesajlar
- 5,391
- Reaksiyon skoru
- 2,621
Anakart: https://www.tebilon.com/gigabyte-x8...0mhz-oc-wifi7-atx-anakart/?ref=akakce&v=1.3.6Siyah
İşlemci: https://www.akakce.com/islemci/en-u...-sekiz-cekirdek-4-7-ghz-fiyati,812013733.html
Ram: https://www.sinerji.gen.tr/kingston...ak2-32tr-p-52180?utm_campaign=akakce&v=1.34.9
SSD: https://www.akakce.com/ssd/en-ucuz-...i-express-5-0-2-tb-m-2-fiyati,1461179535.html
Ekran Kartı: Daha karar veremedim beraber konuşalım bunu.
Soğutucu: https://www.akakce.com/islemci-sogu...-islemci-sivi-sogutucu-fiyati,1036595396.html
PSU: https://www.akakce.com/power-supply/en-ucuz-nzxt-c1000-gold-pa-0g2bb-eu-1000-w-fiyati,795008350.html
Kasa: https://www.akakce.com/bilgisayar-k...anli-atx-oyuncu-kasasi-fiyati,1231457450.html
Hocam hızlıca bi kontrol et beğenmediğin bir kısım varsa revize edelim veya bana 1 TB ssd yeter ve ramde RGB ye ihtiyacım yok diyorsan oralardan kısabiliriz. Giriş segment olmayan 5070Ti modelleri 5080 fiyatında. Giriş segment 5080 de istemiyorsan fiyat çok absürt yerlere gidiyor tam karar veremedim. Ama bu bütçelerde 5070Ti kullanmak da kötü olur.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ekran kartı olarak şu model aslında serin çalışıyor ama palit istemiyorum dediğin için atmadım https://www.hepsiburada.com/palit-n...75080019t2-gb2031a-p-HBCV00007UTDA6-yorumlari
UV atılacak zaten %50 rpm de sessizce takılır diye düşünmekteyim.