Kulaklık Bataryası Garantiye Girer mi?

Forever897

80+ Bronze
Katılım
1 Haziran 2020
Mesajlar
554
Reaksiyon skoru
118
Arkadaşlar Şubat ayında Media Markt tan JBL tune beam 2 aldım. Yaklaşık 2 3 haftadır sağ sol batarya dengesi oluşmaya başladı. İlk başlarda %5 gibi fark vardı önemsemedim ama şuan fotoğrafta görüldüğü gibi %99a %72 hani ikisi de aynı anda %100ken bu durum yaşanıyor. Sizce nasıl bir süreç olur ve benim şu sıralar kütüphane de ders çalıştığım için kulaklığa ihtiyacım var. Öneriniz nedir
 

Ekler

  • 45405.webp
    45405.webp
    14.5 KB · Hit: 26
Arkadaşlar Şubat ayında Media Markt tan JBL tune beam 2 aldım. Yaklaşık 2 3 haftadır sağ sol batarya dengesi oluşmaya başladı. İlk başlarda %5 gibi fark vardı önemsemedim ama şuan fotoğrafta görüldüğü gibi %99a %72 hani ikisi de aynı anda %100ken bu durum yaşanıyor. Sizce nasıl bir süreç olur ve benim şu sıralar kütüphane de ders çalıştığım için kulaklığa ihtiyacım var. Öneriniz nedir
Oradaki şarj göstergesinin doğru olmama ihtimali var, şarj bitene kadar kullandığında sağ kulaklığın şarjı daha hızlı bitiyor mu? Bitiyorsa muhtemelen garanti kabul eder. Ama garanti işleri daima nasip, neyi kabul edip etmeyeceğini gönderene kadar bilemezsin.
 
Arkadaşlar Şubat ayında Media Markt tan JBL tune beam 2 aldım. Yaklaşık 2 3 haftadır sağ sol batarya dengesi oluşmaya başladı. İlk başlarda %5 gibi fark vardı önemsemedim ama şuan fotoğrafta görüldüğü gibi %99a %72 hani ikisi de aynı anda %100ken bu durum yaşanıyor. Sizce nasıl bir süreç olur ve benim şu sıralar kütüphane de ders çalıştığım için kulaklığa ihtiyacım var. Öneriniz nedir
hocam şöyle yüksek ihtimal hep aynı kulaklığı ilk çıkartıyorsunuz şöyle anlatayım ilk hangisini çıkartırsanız bağlantı onla gerçekleşiyor diğer tarafada o aktardığı için bataryası daha hızlı bitiyor garantiye sorabilirsin ama olmazsada kontrol et yüksek ihtimal sağlak olduğun için ilk kulağına solu götürüp takıyorsun birazda sağı tak dengelenmeye başlar ama garantiyede bir sor birkaç haftada bu kada normal değil
 
hocam şöyle yüksek ihtimal hep aynı kulaklığı ilk çıkartıyorsunuz şöyle anlatayım ilk hangisini çıkartırsanız bağlantı onla gerçekleşiyor diğer tarafada o aktardığı için bataryası daha hızlı bitiyor garantiye sorabilirsin ama olmazsada kontrol et yüksek ihtimal sağlak olduğun için ilk kulağına solu götürüp takıyorsun birazda sağı tak dengelenmeye başlar ama garantiyede bir sor birkaç haftada bu kada normal değil
Hocam şöyle dediğiniz aşırı mantıklı bu arada solağım ama hep ilk sol kulaklığı takarım. Dediğiniz gibi uygulayacağım. Biraz deneyip gelismeleri yazarim
 
Geri
Top