Yardım Turknet Zamlarına Karşı Toplu Tepki: Şikayetvar’Da Sesimizi Duyuralım

kabul etmiyorlar ki pttden gönderebilmiştim onu kabul etmişlerdi. Hatalı diyor okunmuyor diyor reddediyorlardı
ben baya bir sene önce dediğim şekilde yollayıp iptal ettirmiştim şimdi daha kolay edevlettten her şey.
 
Ben olsam 5 dk durman değiştiririm keriz yerine koyuyorlar milleti her hangi biri arttırıyor ses tepki olmayınca dıyerlerıde arttırıyor
 
ben baya bir sene önce dediğim şekilde yollayıp iptal ettirmiştim şimdi daha kolay edevlettten her şey.
tipik bi "uğraştıralım da vazgeçsin iptalden" mantığı yaşattılar bana .o günden beridir superonline ve ttden devam.
 
Bendede etkili bazı yerler çok dikkat ediyor Şikayetvar düşmemek icin
Valla Ne Kadar Çok Şikayet O Kadar Baskı .
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben olsam 5 dk durman değiştiririm keriz yerine koyuyorlar milleti her hangi biri arttırıyor ses tepki olmayınca dıyerlerıde arttırıyor
Yıllık Ödemem Var Yoksa Geçerimde Neye Geçecem ?
 
Enflasyon olan ülkede taahhüt=avantaj. Yıllardır söylüyorum taahhütsüz hizmet sağlama işinin hiçbir avantajı yok, aksine full dezavantajdır bu yanlışa düşmeyin.
 
işin komik tarafı 1100 liraya adamlar 2 sene fiyat sabitlediler bana
midyata pirince giderken evdeki bulgurdan olduk.
 
Enflasyon olan ülkede taahhüt=avantaj. Yıllardır söylüyorum taahhütsüz hizmet sağlama işinin hiçbir avantajı yok, aksine full dezavantajdır bu yanlışa düşmeyin.
Evet Hocam Fakat Verilen Hizmet Yinede Koca Bir " 0 " Halende .

Özellikle Türk Telekom Türknet Kadar İyi Olsa Şüphesiz Herkes Tahütlü Olur .
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

işin komik tarafı 1100 liraya adamlar 2 sene fiyat sabitlediler bana
midyata pirince giderken evdeki bulgurdan olduk.
Bulgurdan Olduk ?

a man in a suit and tie with the words yok beeee on his face
 
Evet Hocam Fakat Verilen Hizmet Yinede Koca Bir " 0 " Halende .

Özellikle Türk Telekom Türknet Kadar İyi Olsa Şüphesiz Herkes Tahütlü Olur .
bir kere senin 67 mbps internetle ne işin var turknette netspeed 400 lira veriyorum ben 100mbite :D
 
eski müşteriyim diye çok kitlememişler heralde 700'den 950'ye çıktı gigafiber kullanıyom bana hava hoş altyapısı olmayan düşünsün. yıllık taahhüt mantıklı da ne zaman ne olacağı belli olmuyor.
 

Ekler

  • 1781895081680.webp
    1781895081680.webp
    53.3 KB · Hit: 22
  • 1781895102295.webp
    1781895102295.webp
    47.5 KB · Hit: 21
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,607
Mesajlar
11,078,919
Üyeler
198,156
Son üye
cazan
Geri
Top