Evet Beyler Sabah Sabah Kaç Tane Gol Yiyoruz ?

Şu 2 Kadro'dan Birini Yapmak Çok Mu Zor ?


Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ben Araldan Çok Daha Önce Samet Milli Takıma Geldiğinden Beri Desteklemiyorum .

Ek Olarak Semih Kılıçsoy Gibi ST Varken Barış Israrından Dolayı Montella'ya Ayrı Bir Gıcık Oluyorum Elin İtalyanı'na Milli Takımı Teslim Etmişiz Suç Bizde Hocam .
Yok değil sadece onların yorumlarını merak ettim.:)
 
Dünya'da Milli takımını bizim kadar sahiplenen bir millet yok. Birde yıllardır katılamıyoruz dünya kupasına, insanlar o altın nesli sonunda çıkardık düşüncesinde. Beklenti büyük olunca düşüşte o kadar sancılı olur. O yüzden insanlara hak veriyorum. Aynı şekilde oyuncular da çok yükseldiği için haliyle avustralya maçında ki stratejik hatalar da olunca insanlar da kızıyor.
zaten sebepsiz demiyorum da şimdi mesela yorumları okuyorum kenan ve arda sıradan oyuncular tarzı yorumlar bile var. bence suç büyük oranda montella'da göreceğiz bakalım ne olacak tahminim fena çuvalladı zaten.
 
Bu adam kahin
 
1781968000377.webp
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kaç Gol Yiyoruz Dedim 1 DK = 1 GOL Yetti Valla :)
 
Geri
Top