❌İndirim Bitti! Gıgabyte Mo27u2 4k 240hz OLED 33999tl Amazon 9taksit

Ekler

  • 1000087150.webp
    1000087150.webp
    254.4 KB · Hit: 22
Haa ben konuyu tam okumadım sorunu morarma sandım, senin sıkıntı ne ki ?
Yanık tarzı bir leke var.Mikrofibere 80derece kolonya ile ıslatıp silip kuru tarafıyla da sildim geçmedi.Monitörü kurduktan sonra jelatini söktüm direkt leke vardı.
 
Beyazda hiçbir problem yok.
Gray banding testi yapar mısın bir de 70-90 arası gözlemle leke var mı diye.
Eğer yine yoksa panelin camında leke vardır.

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Edifier mr3 , yandaki koca oğlan da edifier t5s hocam
Nasıl memnun musun?
Oyun için falan CS2'de yer yön kasmada hiç denedin mi?
 
Gray banding testi yapar mısın bir de 70-90 arası gözlemle leke var mı diye.
Eğer yine yoksa panelin camında leke vardır.

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Nasıl memnun musun?
Oyun için falan CS2'de yer yön kasmada hiç denedin mi?
70-90 derken?Açıdan mı bahsettiniz?Eğer öyleyse onu da yaptım
 
Nasıl memnun musun?
Oyun için falan CS2'de yer yön kasmada hiç denedin mi?
baya öncesinde denedim ama alışamadım açık söyleyim, cs yi veya fps oyunlarını ben aful performer 5 veya barracuda x ile oynuyorum. Hikayeli oyunlar olsun indie oyunlar olsun geri kalan her oyunu hoparlörlerle oynuyorum açıkçası acayip zevkli. Hele subwoofer denen şey bambaşka bir deneyim. Hoparörlerden de çok memnunum müzik zevki katlanıyor ve büyük konfor kulaklık derdi olmadan iyi ses duymak. Şuan alcaksan mr3 yerine yine edifierin biraz daha iyi modelleri vardı onlara da bakabilirsin fiyat takibi yap çok oynuyor dönem dönem.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Loky
olum anlamadım ranzanın altı nasıl çalışma masası oluyor sşdalkfjs :D o zaman şöyle diyim 45 dereceden fazla açıyla vuruyorsa morarma rahatsız etmeye başlar yani sen pencerenin yansımasını görüyorsan monitörde o sıkıntı. Bak şimdi sana farklı senaryolardaki morarma miktarını göstericem, ilk 3 resim sadece pencere ışığı karşısındaki morarma. 4. ve 5. resimde pencereye ek olarak tavandan 10-20 dereceyle vuran baya güçlü bir ışık vuruyor panele onunla beraber morarma. Bu ikisi de morarma yapmıyor sadece kendi minik bir yansımam var o da beyaz tişört giydiğim için. Son 2 resim asıl önemli kısım. O tavan lambam açıkken monitöre 50-60 dereceyle vuruyor ve paneli direk morartıyor :D İyi incele her senaryodan sonra panelin resmi var sırayla.
koyma böyle fotolar kıskaniyorum :kekw: :kekw: kendi odama bakınca çöplükte yaşadığımı farkettim :kekw::uzgunpeepo::PeepoLeave:
 
  • Üzgün
Reaksiyonlar: Loky
Dikkat ettim.Hiçbir sorun yok tamamen siyah tonlarında kendisini belli ediyor koyu diye.
Konuyu netleştirelim siyah ekran da bir bölgede ton farkı var değil mi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

baya öncesinde denedim ama alışamadım açık söyleyim, cs yi veya fps oyunlarını ben aful performer 5 veya barracuda x ile oynuyorum. Hikayeli oyunlar olsun indie oyunlar olsun geri kalan her oyunu hoparlörlerle oynuyorum açıkçası acayip zevkli. Hele subwoofer denen şey bambaşka bir deneyim. Hoparörlerden de çok memnunum müzik zevki katlanıyor ve büyük konfor kulaklık derdi olmadan iyi ses duymak. Şuan alcaksan mr3 yerine yine edifierin biraz daha iyi modelleri vardı onlara da bakabilirsin fiyat takibi yap çok oynuyor dönem dönem.
Şuan direksiyon seti ve gta 6 preorder için para ayırıyorum.
Sonrasına bakarız artık sjsjsjsjs.
 
Konuyu netleştirelim siyah ekran da bir bölgede ton farkı var değil mi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Şuan direksiyon seti ve gta 6 preorder için para ayırıyorum.
Sonrasına bakarız artık sjsjsjsjs.
Evet,buda ki şerit şeklinde gölge gibi çıkan yerde ton farkı var.
 

Ekler

  • 1781954593649.webp
    1781954593649.webp
    13.8 KB · Hit: 20
Geri
Top