🔥İndirim Samsung G4 Pivot 240 Hz 5974.TL

bulabilirmisin hocam daha iyisini 6kya pivotlu 240 hz
En basit örnek, nit kontrast, parlaklık ve gecikme konusunda Samsung dan çok daha iyi. 1000 TL'ye monitör tutucu da alıyorsun ve pivottan çok daha ergonomik bir monitör oluyor. Samsung 40 Hz daha iyi yenileme hızına sahip deme. O farkı sen bile anlamazsın. Bunun gibi bir çok örnek mevcut. Bu model spontane aklıma gelen bir monitördü.

 
Konuyla Alakasız Mesaj / Spam
işbankasında 500 maxipuan veriyor kampanyaya katılmanız lazım
 
En basit örnek, nit kontrast, parlaklık ve gecikme konusunda Samsung dan çok daha iyi. 1000 TL'ye monitör tutucu da alıyorsun ve pivottan çok daha ergonomik bir monitör oluyor. Samsung 40 Hz daha iyi yenileme hızına sahip deme. O farkı sen bile anlamazsın. Bunun gibi bir çok örnek mevcut. Bu model spontane aklıma gelen bir monitördü.

Link açılmıyor maalesef model yazarsan daha iyi olur.
 
2k olsaymış gideri vardı, es
 
En basit örnek, nit kontrast, parlaklık ve gecikme konusunda Samsung dan çok daha iyi. 1000 TL'ye monitör tutucu da alıyorsun ve pivottan çok daha ergonomik bir monitör oluyor. Samsung 40 Hz daha iyi yenileme hızına sahip deme. O farkı sen bile anlamazsın. Bunun gibi bir çok örnek mevcut. Bu model spontane aklıma gelen bir monitördü.

Pivot nerde kral
 
Arven A50 alınabilir bu bütçede ya stoğa giriyor arada bi arkadaşa çektik
1781975604494.webp

1781975612687.webp
 
Aradaki fark çok değil ya samsung alırım.
Aradaki farkı bana atsana samsungun ölçüm degerlerinden bahsediyorum yani kağıtlarda yazanlardan değil.

1270:1 kontrast monitör atıyorum aradaki fark çok değil diyorsun samsung 900:1 falan çıksa arada segment farkı oluyor
 
Aradaki farkı bana atsana samsungun ölçüm degerlerinden bahsediyorum yani kağıtlarda yazanlardan değil.

1270:1 kontrast monitör atıyorum aradaki fark çok değil diyorsun samsung 900:1 falan çıksa arada segment farkı oluyor
O anlamda demedi ya bence hz olarak dedi ikiside 240 hz ve isim olarak samsung daha çok güven veriyor ben isim hastası değilim şahsen thunderobot kullanıyorum
 
Geri
Top