🔥İndirim Vatan Stokları Temizliyoruz Kampanyası

nasıl iade edildi ya ben kaç kere aradım sordum biz size garanti olmadığını söyledik vs dediler çok garip mevzu
yani direk aradım dedim ürünleri iade etmek istiyorum tamam size bir mail atıcaz mailde onay kodu adres yurtiçi kargo numarası falan verdiler yolladım para iadesi de şuan geldi iade edememe gibi bir durum söz konusu olamaz
 
yani direk aradım dedim ürünleri iade etmek istiyorum tamam size bir mail atıcaz mailde onay kodu adres yurtiçi kargo numarası falan verdiler yolladım para iadesi de şuan geldi iade edememe gibi bir durum söz konusu olamaz
Şube şube değişiyor belki. İlk gün beğendiğim birkaç şey olmuştu da adamlar yüzüme dümdüz "isterseniz getirtelim ama bunların garanti ve iade durumları farklı olur" dedi. Kusurlu çıkarsa elimde mi patlar diye sorunca evet dediler. Boşuna değil birçok ürünün birkaç gün boyunca satılmaması.
 
Evet doğru. Apple'ın 130k ya sattığı bir ürünü nasıl bu fiyata satıyorlar anlamak güç
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu ürünü satın almak istedim bugün.Tükenmek üzere yazdığı için ürün kapalı kutu. Personelle konuştum telefonda. Ürünün arızalı ve teşhirde olduğunu söyledi. Dedim öyleyse mailime fotoğraf atın arızalıysa da tamir edip kullanıcam. Tamam dedi. Aradan 1 saat geçti ürün de yok mail de :D
ben aldım biraz önce ürünü istanbul mağazasından
 
Yorumları da çok güzel umarım geldiğinde temiz şekildedir. Teşhir ürün.
 

Ekler

  • Ekran Görüntüsü (16).webp
    Ekran Görüntüsü (16).webp
    37.8 KB · Hit: 455
Yorumları da çok güzel umarım geldiğinde temiz şekildedir. Teşhir ürün.
Stoklar coktan bitmisti hocam ne zaman siparis verdiniz ki tekrar stok mu girdiler.
Bu süpürgeyi 3 yıldır kullanıyorum hanımlar icin ağır onun dışında cok iyi.
 
daha bugün aldım tesadüf denk geldim vatana gidip aldım.
ben 1 tane aldım memnun kalınca 1 tane daha sipariş verdim satılır durumda yok demişlerdi hangi magazadan aldınız siz
 
Arkadaşlar merhaba, hazır telefonunu degistirmisken guzel birde saat alayım diyorum bunu onerir misiniz ?

Yada bunu
 
Arkadaşlar merhaba, hazır telefonunu degistirmisken guzel birde saat alayım diyorum bunu onerir misiniz ?

Yada bunu
Watch 7 bakın hocam aradaki tl farkı az ama özellik anlamında çok daha dolu paket. İşlemci,ekran nit değeri,ram,çift gps ve de yazılım güncelleme desteği açısından daha uzun ömürlü yatırım olur
 
Watch 7 bakın hocam aradaki tl farkı az ama özellik anlamında çok daha dolu paket. İşlemci,ekran nit değeri,ram,çift gps ve de yazılım güncelleme desteği açısından daha uzun ömürlü yatırım olur
Hocam vatanda tanıdık bir abim vardı onun yanına gittim telefonum xiaomi olduğu için almamı önermedi onun yerine huawei gt3 al dedi pazartesi günü tekrardan yanına gidip bakıcam.
 
Süpürge rezil durumda geldi kabul etmedim ücret iademi aldım şarj aleti kayıp + olarak çok deforme az değil baya yipratmislar vurmuşlar çizmişler
 
Süpürge rezil durumda geldi kabul etmedim ücret iademi aldım şarj aleti kayıp + olarak çok deforme az değil baya yipratmislar vurmuşlar çizmişler
Teşhir süpürgeler o şekilde mağaza model farketmeksizin daha iyisine rastlamadım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,602
Mesajlar
11,078,851
Üyeler
198,155
Son üye
Zeina
Geri
Top