Ana Konu Amazon Depo 2.El İndirimli Ürünler Dip Fiyatlar

Hocam bende şuan Earacoustic VSA MAX ve Aful performer 5 var. Aful güzel baya ama bassları istediğim gibi güçlü değil ben basshead biriyim o yüzden böyle kulağımda basları hissetmek için başka ıemler bakıyorum ne dersin bass performansı nasıl bunun itiyor mu havayı güm güm :D ? Zero red daha baslı diyorlar empedans adaptörü varmış
Zero Red daha basslı değil daha doğala yakın yanında bass arttırması için adaptör geliyor fakat Blue asıl basslı versiyon yani Blue, Red'in adaptörlü halinden daha yükske sub bass ve bassa sahip. Bass kafaysan seversin ama dediğim gibi nozzle'lar biraz iri. Kontrol edip denersin.
 
Zero Red daha basslı değil daha doğala yakın yanında bass arttırması için adaptör geliyor fakat Blue asıl basslı versiyon yani Blue, Red'in adaptörlü halinden daha yükske sub bass ve bassa sahip. Bass kafaysan seversin ama dediğim gibi nozzle'lar biraz iri. Kontrol edip denersin.
sevindim peki kefin klean veya delci modelleri bass konusunda zero blue ya göre nasıllar biliyor musunuz ? ben doğal ve vokallere karışmayan güzel sesi zaten aful p5 de alıyorum o yüzden böyle gümbür gümbür ayrı bir kulaklık arıyorum :D
 
sevindim peki kefin klean veya delci modelleri bass konusunda zero blue ya göre nasıllar biliyor musunuz ? ben doğal ve vokallere karışmayan güzel sesi zaten aful p5 de alıyorum o yüzden böyle gümbür gümbür ayrı bir kulaklık arıyorum :D
Blue daha iyidir bass konusunda. Onlar da V Shape ama Blue'da basstan sorumlu ayrı bir sürücü bulunduğu için daha başarılı.
 
Hocam bende şuan Earacoustic VSA MAX ve Aful performer 5 var. Aful güzel baya ama bassları istediğim gibi güçlü değil ben basshead biriyim o yüzden böyle kulağımda basları hissetmek için başka ıemler bakıyorum ne dersin bass performansı nasıl bunun itiyor mu havayı güm güm :D ? Zero red daha baslı diyorlar empedans adaptörü varmış
ben de truthear hexa aldığımda aynısını yaşadım. bassheqd olmamama rağmen bu şekilde
 
truthear zero blue 1 veya 2 alınmaz, saçma sapan bir sibilance var. fiziksel olarak da rahat değil, bass için başka şeyler tercih edin.
 
truthear zero blue 1 veya 2 alınmaz, saçma sapan bir sibilance var. fiziksel olarak da rahat değil, bass için başka şeyler tercih edin.
kz castor bass versiyonu alcam sanırım 1100 liraya kapalı kutu elden, truthear zero blue v1 de dağıtımda deneyip iade ederim en kötü
 
kz castor bass versiyonu alcam sanırım 1100 liraya kapalı kutu elden, truthear zero blue v1 de dağıtımda deneyip iade ederim en kötü
Tangzu waner sg 2 red lion varken kzye gerek yok. Warm tuninge yakın, bassları kuvvetli bir set. 20-30$ iemler için benchmark oldu.
 
Tangzu waner sg 2 red lion varken kzye gerek yok. Warm tuninge yakın, bassları kuvvetli bir set. 20-30$ iemler için benchmark oldu.
Güzel ıem ama aradığım karaktere sahip değil. Zaten warm tuninge sahip aful performer 5 var elimde. Parlak tuning için de earacoustic vsa maxım var. Benim şuan aradığım şey bass ları güzel detaylı rafine duymak değil direkt hissetmek. DD lerin havayı fiziksel olarak itmesini istiyorum sadece subbass değil mid baslarda da bunu arıyorum. Bu karaktere basshead deniyor ve tr de basshead ıemler satılmıyor ondan kz lere kaldım nalet olsun :D bulabilsem 7hz legato alıcam ama yok hiçbir yerde. Kiwi quartet de öneriyorlar, kz castor bass hoşuma giderse ona yönelebilirim. Iem alırken ne istediğini bilmek korkunç derecede önemli yoksa böyle paso para harcayıp aradığını da bulamazsın :D
 
Güzel ıem ama aradığım karaktere sahip değil. Zaten warm tuninge sahip aful performer 5 var elimde. Parlak tuning için de earacoustic vsa maxım var. Benim şuan aradığım şey bass ları güzel detaylı rafine duymak değil direkt hissetmek. DD lerin havayı fiziksel olarak itmesini istiyorum sadece subbass değil mid baslarda da bunu arıyorum. Bu karaktere basshead deniyor ve tr de basshead ıemler satılmıyor ondan kz lere kaldım nalet olsun :D bulabilsem 7hz legato alıcam ama yok hiçbir yerde. Kiwi quartet de öneriyorlar, kz castor bass hoşuma giderse ona yönelebilirim. Iem alırken ne istediğini bilmek korkunç derecede önemli yoksa böyle paso para harcayıp aradığını da bulamazsın :D
Tamam işte kz castor bass versiyonda sub bass ve mid bass daha zayıf (switchleri kaldırsan bile) red liona göre. Red lion fiziksel olarak hissettiriyor, kulağın kaşınıyor yani bass vurdukça. 250hz civarındaki rumblelar çok güzel
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Dx1 ile son seste kulağımı tıkıyor benim. Kz castor yerine saga bass çok daha iyi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

üçü de var bende, kzlerdeki metalik timbreı dert etmiyorsan saga bass alabilirsin
 

Ekler

  • 54603.webp
    54603.webp
    70.4 KB · Hit: 18
Son düzenleme:
Tamam işte kz castor bass versiyonda sub bass ve mid bass daha zayıf (switchleri kaldırsan bile) red liona göre. Red lion fiziksel olarak hissettiriyor, kulağın kaşınıyor yani bass vurdukça. 250hz civarındaki rumblelar çok güzel
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Dx1 ile son seste kulağımı tıkıyor benim. Kz castor yerine saga bass çok daha iyi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

üçü de var bende, kzlerdeki metalik timbreı dert etmiyorsan saga bass alabilirsin
https://music.youtube.com/watch?v=wZnyrrwztoE&si=fdeWVgFaiFgTPpx6
https://music.youtube.com/watch?v=WYk_aXceklQ&si=-0Co8ko8Y1m1_3_p

Bu müziklere kısaca bir baksan da hangi kulaklığın bana uyduğunu bir değerlendirsen olur mu beni büyük dertten kurtarırsın açıkçası ben daha çok mid bas kicklerini hissetmek istiyorum :D
 
dün gece yeni gibi kondisyonda iffalcon 55u95a televizyon aldım sizce bir sıkıntısı var mıdır
 
. Red lion fiziksel olarak hissettiriyor,
Bir de renk önemli mi red lion yerine beyazını alsam bir fark olur mu ? Bir de tip c mi 3.5mm mi önerirsin ? tip c benim işime gelir sürekli dac almaktan sıkıldım her kulaklığa..
1782046360481.webp

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu nasıl dostlar bilen var mı ?
Alıntıyı görüntüle
Köpük ucu eksik bir tanesi iade ediyorum, ses anlamında klasik sıcak karakterde hafif basları önde bir kulaklık. 3.5 mm ile direk pc ye bağlayacaksanız sesi çok zayıf, dawn pro 2 dac ile ses artıyor baya ama sahne genişliğini hiç beğenmedim baslar ayrı geliyor evet ama geri kalan tüm sesler aynı noktadan geliyor gibi. Bir de bunun nozüller kocaman valla kulağıma girmedi s tiplerle bile :D Oyunda denemedim.
 
Geri
Top