-Mehmet-
80+ Platinum
- Katılım
- 8 Kasım 2023
- Mesajlar
- 11,595
- Reaksiyon skoru
- 6,431
Eveeeet o meşhur kulaklığın ön incelemesi ile beraberiz 
Ürünü D&R'dan 1850 Lira gibi bir fiyata aldım, aynı gün kargolandı ve bugün teslim aldım.
Önce ki kulaklığım H2002P idi o yüzden onunla kıyaslayacağım.
Not: Bu bir ön inceleme, ben bir kulaklık uzmanı değilim o yüzden teknik bilmiyorum. Sizin sorularınız olursa onları sorabilirsiniz.
Öncelikle malzeme ile başlayalım:
Malzeme plastik arkadaşlar, gövdeyi tutan iskelet metalden oluşuyor. Sürücü kısmında ki o tırtıklı bölge de plastikten oluşuyor. Plastiği çok tok değil açıkçası. Dürüst olmak gerekirse h2002p'nin malzemesi çok daha hoşuma gitmişti. Benim için en önemli kriterlerden birisi kumaş ped olmasıydı aslında, pedler kumaş ancak kafa bandında ki yumuşak yastık deri haberiniz olsun. Öbür kulaklığım full soyulduğu için kumaş ped ilaç gibi geldi bana. İskeletin metal olduğundan bahsetmiştik, fakat yükseklik ayarladığımız o bölüm bir tık gevşek geldi bana, sağa sola oynaşıyor, önce ki kulaklığımda bu durum yoktu, öbür kulaklığımda kafa boyutunu ayarlarken ki konforu bunda bulamadım açıkçası, kendi kendine inebiliyor. Ama kafanızdayken herhangi bir sorun yok onu belirteyim, bu kullanıma çok engel bir şey değil, aklınızda bulunması için söylüyorum. Üzerinde type c, 3.5 mm jak, mikrofon girişi, ses açma kapama, açma kapama ve mikrofon düğmeleri bulunuyor. İzolasyona gelirsek kumaş ped olduğu için izolasyon pek iyi değil, çok sessiz bir ortamdaysanız sesiniz dışarı duyulabilir. Bunlar kumaş pedin doğasında olan bir durum. Malzemeye genel puanım 7/10
Ses performansı:
Öncelikle kablolu kulaklıktan geçiyorsanız ufak bir yadırgama olacaktır onu söyleyeyim, yayın izliyorsanız yayıncı sesinin minik boğuklaştığını hissedebilirsiniz ama alışılır. Kabloludan kablosuza geçtim sonuçta. Sesler beklentimin üzerinde. Fakat ses şiddeti düzeyi öbür kulaklığım kadar değil, kablosuz olmasına yoruyorum bu durumu. Örnek vermek gerekirse ben kick izlerken eski kulaklığımda yayın sesi %45-50 arası olur windows sesi de hep 46 olurdu. Bunu kullanırken windows sesi 70-75, yayın sesi ise 50-70 arasında oluyor, kıyası öyle yapabilirsiniz. Bu kulaklığı kullanırken genel olarak ses şiddeti yüksek düzeylerde kullanacaksınız. Maksimum sesi düşük mü diye sorarsanız değil, full ses kullanan deliler oluyor, o delilerdenseniz üzmez korkmayın, son sesi iyi ve bozulma az. Ses kasma performansını soracak olursanız ses kasması güzel, 7.1 uzamsal ses desteği var zaten, valorantta ayak seslerini gayet net temiz duyabildim, ses kasılır. Sese genel puanım 8/10 (2 puanı şiddet düzeyinden kırdım)
Müzik performansı: Açık söyleyeyim müzik keyfi olarak benim h2002p'den bir gömlek üstün. Eğer ona benzer bir kulaklık kullanıyorsanız müzik dinlerken ki keyfinizde bir atlama olacak. Enstürman ayrımı güzel yapılıyor, baslar güzel. Bu yorum default değerler için geçerli. Sesten anlayan bir arkadaş varsa yazılım üzerinden ekolayzır ayarı yaparak çok güzel bir ses profili elde edebilir haberiniz olsun.
Dip ses: Beni en çok korkutan durumlardan biri buydu açıkçası, ama aldıktan sonra içim rahatladı. Dip ses sıfır arkadaşlar, minik bir cızırtı bile yok, tertemiz ses. Umarım sonradan nazar değmez de bir sorun çıkmaz, yoksa çok üzülürüm
Mikrofon:
Bu kulaklığı mikrofon için alacak olan arkadaş varsa alsın geçsin arkasına bakmasın. Ben hiç böyle bir mikrofon performansı beklemiyordum, ses o kadar net ve temiz ki şaşıracaksınız, hiç bir dip ses yok. Windows'un kendi ses kaydedicisinden sesimi kaydettim ve çok beğendim. Bu doğru bir ölçüm yöntemi mi söylerseniz sevinirim. Bütçeniz kısıtlıysa ve yayın işleri ile uğraşmak istiyorsanız bu mikrofonla yayın da yaparsınız, amatör youtube kaydı da alırsınız. 1850 liraya kablosuz kulaklıklar arasında böyle bir mikrofon sunan başka bir model var mı bilmiyorum. Mikrofona puanım 10/10
Kablolar: İçinden bolca kablo çıkıyor, 3.5 mm - Type c , USB-A - Type c şeklinde. Kablolar örgülü fakat boyları kısa. Kabloları kasanın arkasına takacaksanız sorun yaşayabilirsiniz onu belirteyim. Ben üst panele taktığım için sorun yaşamadım. Hatta benim için daha iyi oldu çünkü uzun kablo yere sarkıyordu.
Dongle: Dongle plastik kaliteleri pek hoşuma gitmedi, uyduruk plastik gibi, ama işlerini görüyorlar. Tuş basım hissiyatları da pek iyi değil. Ek bilgi olarak belirtmek istedim. Benim bütün ekipmanlarım kablosuz, şimdilik bir sinyal sorunu yaşamadım, umarım yaşamam.
Batarya: 1500 mah bataryası bulunuyor, bu piyasa ortalamasına göre iyi bir değer. Genelde ya 1000 ya da 2000 olur, pahalı modeller 3000 de olabiliyor. Bu 1500 mah ile onların arasına konumlanmış durumda. Marka kullanım ömrü ile alakalı bir şey söylememiş, daha bugün geldiği için batarya ile ilgili yorum yapamam. Şarj süresi 1.5 saat diye belirtilmiş. Günde 3 4 saat kullanıyorsanız tahminimce 1 haftayı çok rahat çıkarırsınız, duruma göre 2 hafta bile olabilir.
Yazılım:
Yazılım dürüst olmak gerekirse leş arkadaşlar. Ben bundan kötü tasarımlı bir yazılım görmedim. Ekran görüntülerini ekliyorum. En azından Türkçe dil desteği eklemişler
ÖZET: Özetle bu kulaklık 1850 lira için çok iyi duruyor. Hatta önümüzde ki dönemde milli kulaklığımız olma potansiyeli de var. Piyasada ki kablosuz modellere bakarsak minimum 3000 liradan başlıyor, ortalaması 4000 lira. Bu onların yarı fiyatının bile altına alınabiliyor. O yüzden fiyat şahane. Fiyat bazı şeyleri tolore etmenize sebep olacaktır. Nasıl 1850 liraya aldın diye soracak olursanız ürün şuan D&R'da 2000 lira, Türk Telekom kullanıcısı iseniz uygulama üzerinden 150 tl kupon alabiliyorsunuz. Toplam 1850 liraya gelmiş oluyor. Dediğim gibi ben uzman olmadığım için beni siz yönlendireceksiniz. Ürün hakkında merak ettiğiniz şey olursa sorunuz. Ben gibi ürünü merak etmiş insanların kafasında ki sorulara çözüm olabildiysem ne mutlu. Ürün genel olarak fiyatına oranla 8.5/10
Ürünü D&R'dan 1850 Lira gibi bir fiyata aldım, aynı gün kargolandı ve bugün teslim aldım.
Önce ki kulaklığım H2002P idi o yüzden onunla kıyaslayacağım.
Not: Bu bir ön inceleme, ben bir kulaklık uzmanı değilim o yüzden teknik bilmiyorum. Sizin sorularınız olursa onları sorabilirsiniz.
Öncelikle malzeme ile başlayalım:
Malzeme plastik arkadaşlar, gövdeyi tutan iskelet metalden oluşuyor. Sürücü kısmında ki o tırtıklı bölge de plastikten oluşuyor. Plastiği çok tok değil açıkçası. Dürüst olmak gerekirse h2002p'nin malzemesi çok daha hoşuma gitmişti. Benim için en önemli kriterlerden birisi kumaş ped olmasıydı aslında, pedler kumaş ancak kafa bandında ki yumuşak yastık deri haberiniz olsun. Öbür kulaklığım full soyulduğu için kumaş ped ilaç gibi geldi bana. İskeletin metal olduğundan bahsetmiştik, fakat yükseklik ayarladığımız o bölüm bir tık gevşek geldi bana, sağa sola oynaşıyor, önce ki kulaklığımda bu durum yoktu, öbür kulaklığımda kafa boyutunu ayarlarken ki konforu bunda bulamadım açıkçası, kendi kendine inebiliyor. Ama kafanızdayken herhangi bir sorun yok onu belirteyim, bu kullanıma çok engel bir şey değil, aklınızda bulunması için söylüyorum. Üzerinde type c, 3.5 mm jak, mikrofon girişi, ses açma kapama, açma kapama ve mikrofon düğmeleri bulunuyor. İzolasyona gelirsek kumaş ped olduğu için izolasyon pek iyi değil, çok sessiz bir ortamdaysanız sesiniz dışarı duyulabilir. Bunlar kumaş pedin doğasında olan bir durum. Malzemeye genel puanım 7/10
Ses performansı:
Öncelikle kablolu kulaklıktan geçiyorsanız ufak bir yadırgama olacaktır onu söyleyeyim, yayın izliyorsanız yayıncı sesinin minik boğuklaştığını hissedebilirsiniz ama alışılır. Kabloludan kablosuza geçtim sonuçta. Sesler beklentimin üzerinde. Fakat ses şiddeti düzeyi öbür kulaklığım kadar değil, kablosuz olmasına yoruyorum bu durumu. Örnek vermek gerekirse ben kick izlerken eski kulaklığımda yayın sesi %45-50 arası olur windows sesi de hep 46 olurdu. Bunu kullanırken windows sesi 70-75, yayın sesi ise 50-70 arasında oluyor, kıyası öyle yapabilirsiniz. Bu kulaklığı kullanırken genel olarak ses şiddeti yüksek düzeylerde kullanacaksınız. Maksimum sesi düşük mü diye sorarsanız değil, full ses kullanan deliler oluyor, o delilerdenseniz üzmez korkmayın, son sesi iyi ve bozulma az. Ses kasma performansını soracak olursanız ses kasması güzel, 7.1 uzamsal ses desteği var zaten, valorantta ayak seslerini gayet net temiz duyabildim, ses kasılır. Sese genel puanım 8/10 (2 puanı şiddet düzeyinden kırdım)
Müzik performansı: Açık söyleyeyim müzik keyfi olarak benim h2002p'den bir gömlek üstün. Eğer ona benzer bir kulaklık kullanıyorsanız müzik dinlerken ki keyfinizde bir atlama olacak. Enstürman ayrımı güzel yapılıyor, baslar güzel. Bu yorum default değerler için geçerli. Sesten anlayan bir arkadaş varsa yazılım üzerinden ekolayzır ayarı yaparak çok güzel bir ses profili elde edebilir haberiniz olsun.
Dip ses: Beni en çok korkutan durumlardan biri buydu açıkçası, ama aldıktan sonra içim rahatladı. Dip ses sıfır arkadaşlar, minik bir cızırtı bile yok, tertemiz ses. Umarım sonradan nazar değmez de bir sorun çıkmaz, yoksa çok üzülürüm
Mikrofon:
Bu kulaklığı mikrofon için alacak olan arkadaş varsa alsın geçsin arkasına bakmasın. Ben hiç böyle bir mikrofon performansı beklemiyordum, ses o kadar net ve temiz ki şaşıracaksınız, hiç bir dip ses yok. Windows'un kendi ses kaydedicisinden sesimi kaydettim ve çok beğendim. Bu doğru bir ölçüm yöntemi mi söylerseniz sevinirim. Bütçeniz kısıtlıysa ve yayın işleri ile uğraşmak istiyorsanız bu mikrofonla yayın da yaparsınız, amatör youtube kaydı da alırsınız. 1850 liraya kablosuz kulaklıklar arasında böyle bir mikrofon sunan başka bir model var mı bilmiyorum. Mikrofona puanım 10/10
Kablolar: İçinden bolca kablo çıkıyor, 3.5 mm - Type c , USB-A - Type c şeklinde. Kablolar örgülü fakat boyları kısa. Kabloları kasanın arkasına takacaksanız sorun yaşayabilirsiniz onu belirteyim. Ben üst panele taktığım için sorun yaşamadım. Hatta benim için daha iyi oldu çünkü uzun kablo yere sarkıyordu.
Dongle: Dongle plastik kaliteleri pek hoşuma gitmedi, uyduruk plastik gibi, ama işlerini görüyorlar. Tuş basım hissiyatları da pek iyi değil. Ek bilgi olarak belirtmek istedim. Benim bütün ekipmanlarım kablosuz, şimdilik bir sinyal sorunu yaşamadım, umarım yaşamam.
Batarya: 1500 mah bataryası bulunuyor, bu piyasa ortalamasına göre iyi bir değer. Genelde ya 1000 ya da 2000 olur, pahalı modeller 3000 de olabiliyor. Bu 1500 mah ile onların arasına konumlanmış durumda. Marka kullanım ömrü ile alakalı bir şey söylememiş, daha bugün geldiği için batarya ile ilgili yorum yapamam. Şarj süresi 1.5 saat diye belirtilmiş. Günde 3 4 saat kullanıyorsanız tahminimce 1 haftayı çok rahat çıkarırsınız, duruma göre 2 hafta bile olabilir.
Yazılım:
Yazılım dürüst olmak gerekirse leş arkadaşlar. Ben bundan kötü tasarımlı bir yazılım görmedim. Ekran görüntülerini ekliyorum. En azından Türkçe dil desteği eklemişler
ÖZET: Özetle bu kulaklık 1850 lira için çok iyi duruyor. Hatta önümüzde ki dönemde milli kulaklığımız olma potansiyeli de var. Piyasada ki kablosuz modellere bakarsak minimum 3000 liradan başlıyor, ortalaması 4000 lira. Bu onların yarı fiyatının bile altına alınabiliyor. O yüzden fiyat şahane. Fiyat bazı şeyleri tolore etmenize sebep olacaktır. Nasıl 1850 liraya aldın diye soracak olursanız ürün şuan D&R'da 2000 lira, Türk Telekom kullanıcısı iseniz uygulama üzerinden 150 tl kupon alabiliyorsunuz. Toplam 1850 liraya gelmiş oluyor. Dediğim gibi ben uzman olmadığım için beni siz yönlendireceksiniz. Ürün hakkında merak ettiğiniz şey olursa sorunuz. Ben gibi ürünü merak etmiş insanların kafasında ki sorulara çözüm olabildiysem ne mutlu. Ürün genel olarak fiyatına oranla 8.5/10