İnceleme Ön İnceleme: Havit H2015 Pro (O Meşhur Kulaklık)

-Mehmet-

80+ Platinum
Katılım
8 Kasım 2023
Mesajlar
11,593
Reaksiyon skoru
6,430
Eveeeet o meşhur kulaklığın ön incelemesi ile beraberiz :D
Ürünü D&R'dan 1850 Lira gibi bir fiyata aldım, aynı gün kargolandı ve bugün teslim aldım.
Önce ki kulaklığım H2002P idi o yüzden onunla kıyaslayacağım.

Not: Bu bir ön inceleme, ben bir kulaklık uzmanı değilim o yüzden teknik bilmiyorum. Sizin sorularınız olursa onları sorabilirsiniz.


Öncelikle malzeme ile başlayalım:

Malzeme plastik arkadaşlar, gövdeyi tutan iskelet metalden oluşuyor. Sürücü kısmında ki o tırtıklı bölge de plastikten oluşuyor. Plastiği çok tok değil açıkçası. Dürüst olmak gerekirse h2002p'nin malzemesi çok daha hoşuma gitmişti. Benim için en önemli kriterlerden birisi kumaş ped olmasıydı aslında, pedler kumaş ancak kafa bandında ki yumuşak yastık deri haberiniz olsun. Öbür kulaklığım full soyulduğu için kumaş ped ilaç gibi geldi bana. İskeletin metal olduğundan bahsetmiştik, fakat yükseklik ayarladığımız o bölüm bir tık gevşek geldi bana, sağa sola oynaşıyor, önce ki kulaklığımda bu durum yoktu, öbür kulaklığımda kafa boyutunu ayarlarken ki konforu bunda bulamadım açıkçası, kendi kendine inebiliyor. Ama kafanızdayken herhangi bir sorun yok onu belirteyim, bu kullanıma çok engel bir şey değil, aklınızda bulunması için söylüyorum. Üzerinde type c, 3.5 mm jak, mikrofon girişi, ses açma kapama, açma kapama ve mikrofon düğmeleri bulunuyor. İzolasyona gelirsek kumaş ped olduğu için izolasyon pek iyi değil, çok sessiz bir ortamdaysanız sesiniz dışarı duyulabilir. Bunlar kumaş pedin doğasında olan bir durum. Malzemeye genel puanım 7/10


Ses performansı:

Öncelikle kablolu kulaklıktan geçiyorsanız ufak bir yadırgama olacaktır onu söyleyeyim, yayın izliyorsanız yayıncı sesinin minik boğuklaştığını hissedebilirsiniz ama alışılır. Kabloludan kablosuza geçtim sonuçta. Sesler beklentimin üzerinde. Fakat ses şiddeti düzeyi öbür kulaklığım kadar değil, kablosuz olmasına yoruyorum bu durumu. Örnek vermek gerekirse ben kick izlerken eski kulaklığımda yayın sesi %45-50 arası olur windows sesi de hep 46 olurdu. Bunu kullanırken windows sesi 70-75, yayın sesi ise 50-70 arasında oluyor, kıyası öyle yapabilirsiniz. Bu kulaklığı kullanırken genel olarak ses şiddeti yüksek düzeylerde kullanacaksınız. Maksimum sesi düşük mü diye sorarsanız değil, full ses kullanan deliler oluyor, o delilerdenseniz üzmez korkmayın, son sesi iyi ve bozulma az. Ses kasma performansını soracak olursanız ses kasması güzel, 7.1 uzamsal ses desteği var zaten, valorantta ayak seslerini gayet net temiz duyabildim, ses kasılır. Sese genel puanım 8/10 (2 puanı şiddet düzeyinden kırdım)

Müzik performansı: Açık söyleyeyim müzik keyfi olarak benim h2002p'den bir gömlek üstün. Eğer ona benzer bir kulaklık kullanıyorsanız müzik dinlerken ki keyfinizde bir atlama olacak. Enstürman ayrımı güzel yapılıyor, baslar güzel. Bu yorum default değerler için geçerli. Sesten anlayan bir arkadaş varsa yazılım üzerinden ekolayzır ayarı yaparak çok güzel bir ses profili elde edebilir haberiniz olsun.

Dip ses: Beni en çok korkutan durumlardan biri buydu açıkçası, ama aldıktan sonra içim rahatladı. Dip ses sıfır arkadaşlar, minik bir cızırtı bile yok, tertemiz ses. Umarım sonradan nazar değmez de bir sorun çıkmaz, yoksa çok üzülürüm :D


Mikrofon:

Bu kulaklığı mikrofon için alacak olan arkadaş varsa alsın geçsin arkasına bakmasın. Ben hiç böyle bir mikrofon performansı beklemiyordum, ses o kadar net ve temiz ki şaşıracaksınız, hiç bir dip ses yok. Windows'un kendi ses kaydedicisinden sesimi kaydettim ve çok beğendim. Bu doğru bir ölçüm yöntemi mi söylerseniz sevinirim. Bütçeniz kısıtlıysa ve yayın işleri ile uğraşmak istiyorsanız bu mikrofonla yayın da yaparsınız, amatör youtube kaydı da alırsınız. 1850 liraya kablosuz kulaklıklar arasında böyle bir mikrofon sunan başka bir model var mı bilmiyorum. Mikrofona puanım 10/10


Kablolar: İçinden bolca kablo çıkıyor, 3.5 mm - Type c , USB-A - Type c şeklinde. Kablolar örgülü fakat boyları kısa. Kabloları kasanın arkasına takacaksanız sorun yaşayabilirsiniz onu belirteyim. Ben üst panele taktığım için sorun yaşamadım. Hatta benim için daha iyi oldu çünkü uzun kablo yere sarkıyordu.

Dongle: Dongle plastik kaliteleri pek hoşuma gitmedi, uyduruk plastik gibi, ama işlerini görüyorlar. Tuş basım hissiyatları da pek iyi değil. Ek bilgi olarak belirtmek istedim. Benim bütün ekipmanlarım kablosuz, şimdilik bir sinyal sorunu yaşamadım, umarım yaşamam.

Batarya: 1500 mah bataryası bulunuyor, bu piyasa ortalamasına göre iyi bir değer. Genelde ya 1000 ya da 2000 olur, pahalı modeller 3000 de olabiliyor. Bu 1500 mah ile onların arasına konumlanmış durumda. Marka kullanım ömrü ile alakalı bir şey söylememiş, daha bugün geldiği için batarya ile ilgili yorum yapamam. Şarj süresi 1.5 saat diye belirtilmiş. Günde 3 4 saat kullanıyorsanız tahminimce 1 haftayı çok rahat çıkarırsınız, duruma göre 2 hafta bile olabilir.


Yazılım:

Yazılım dürüst olmak gerekirse leş arkadaşlar. Ben bundan kötü tasarımlı bir yazılım görmedim. Ekran görüntülerini ekliyorum. En azından Türkçe dil desteği eklemişler :kekw:


ÖZET: Özetle bu kulaklık 1850 lira için çok iyi duruyor. Hatta önümüzde ki dönemde milli kulaklığımız olma potansiyeli de var. Piyasada ki kablosuz modellere bakarsak minimum 3000 liradan başlıyor, ortalaması 4000 lira. Bu onların yarı fiyatının bile altına alınabiliyor. O yüzden fiyat şahane. Fiyat bazı şeyleri tolore etmenize sebep olacaktır. Nasıl 1850 liraya aldın diye soracak olursanız ürün şuan D&R'da 2000 lira, Türk Telekom kullanıcısı iseniz uygulama üzerinden 150 tl kupon alabiliyorsunuz. Toplam 1850 liraya gelmiş oluyor. Dediğim gibi ben uzman olmadığım için beni siz yönlendireceksiniz. Ürün hakkında merak ettiğiniz şey olursa sorunuz. Ben gibi ürünü merak etmiş insanların kafasında ki sorulara çözüm olabildiysem ne mutlu. Ürün genel olarak fiyatına oranla 8.5/10



1782066173212.webp
1782066203272.webp



1782066222456.webp
1782066241425.webp



1782066256904.webp
 
Eveeeet o meşhur kulaklığın ön incelemesi ile beraberiz :D
Ürünü D&R'dan 1850 Lira gibi bir fiyata aldım, aynı gün kargolandı ve bugün teslim aldım.
Önce ki kulaklığım H2002P idi o yüzden onunla kıyaslayacağım.

Not: Bu bir ön inceleme, ben bir kulaklık uzmanı değilim o yüzden teknik bilmiyorum. Sizin sorularınız olursa onları sorabilirsiniz.


Öncelikle malzeme ile başlayalım:

Malzeme plastik arkadaşlar, gövdeyi tutan iskelet metalden oluşuyor. Sürücü kısmında ki o tırtıklı bölge de plastikten oluşuyor. Plastiği çok tok değil açıkçası. Dürüst olmak gerekirse h2002p'nin malzemesi çok daha hoşuma gitmişti. Benim için en önemli kriterlerden birisi kumaş ped olmasıydı aslında, pedler kumaş ancak kafa bandında ki yumuşak yastık deri haberiniz olsun. Öbür kulaklığım full soyulduğu için kumaş ped ilaç gibi geldi bana. İskeletin metal olduğundan bahsetmiştik, fakat yükseklik ayarladığımız o bölüm bir tık gevşek geldi bana, sağa sola oynaşıyor, önce ki kulaklığımda bu durum yoktu, öbür kulaklığımda kafa boyutunu ayarlarken ki konforu bunda bulamadım açıkçası, kendi kendine inebiliyor. Ama kafanızdayken herhangi bir sorun yok onu belirteyim, bu kullanıma çok engel bir şey değil, aklınızda bulunması için söylüyorum. Üzerinde type c, 3.5 mm jak, mikrofon girişi, ses açma kapama, açma kapama ve mikrofon düğmeleri bulunuyor. İzolasyona gelirsek kumaş ped olduğu için izolasyon pek iyi değil, çok sessiz bir ortamdaysanız sesiniz dışarı duyulabilir. Bunlar kumaş pedin doğasında olan bir durum. Malzemeye genel puanım 7/10


Ses performansı:

Öncelikle kablolu kulaklıktan geçiyorsanız ufak bir yadırgama olacaktır onu söyleyeyim, yayın izliyorsanız yayıncı sesinin minik boğuklaştığını hissedebilirsiniz ama alışılır. Kabloludan kablosuza geçtim sonuçta. Sesler beklentimin üzerinde. Fakat ses şiddeti düzeyi öbür kulaklığım kadar değil, kablosuz olmasına yoruyorum bu durumu. Örnek vermek gerekirse ben kick izlerken eski kulaklığımda yayın sesi %45-50 arası olur windows sesi de hep 46 olurdu. Bunu kullanırken windows sesi 70-75, yayın sesi ise 50-70 arasında oluyor, kıyası öyle yapabilirsiniz. Bu kulaklığı kullanırken genel olarak ses şiddeti yüksek düzeylerde kullanacaksınız. Maksimum sesi düşük mü diye sorarsanız değil, full ses kullanan deliler oluyor, o delilerdenseniz üzmez korkmayın, son sesi iyi ve bozulma az. Ses kasma performansını soracak olursanız ses kasması güzel, 7.1 uzamsal ses desteği var zaten, valorantta ayak seslerini gayet net temiz duyabildim, ses kasılır. Sese genel puanım 8/10 (2 puanı şiddet düzeyinden kırdım)

Müzik performansı: Açık söyleyeyim müzik keyfi olarak benim h2002p'den bir gömlek üstün. Eğer ona benzer bir kulaklık kullanıyorsanız müzik dinlerken ki keyfinizde bir atlama olacak. Enstürman ayrımı güzel yapılıyor, baslar güzel. Bu yorum default değerler için geçerli. Sesten anlayan bir arkadaş varsa yazılım üzerinden ekolayzır ayarı yaparak çok güzel bir ses profili elde edebilir haberiniz olsun.

Dip ses: Beni en çok korkutan durumlardan biri buydu açıkçası, ama aldıktan sonra içim rahatladı. Dip ses sıfır arkadaşlar, minik bir cızırtı bile yok, tertemiz ses. Umarım sonradan nazar değmez de bir sorun çıkmaz, yoksa çok üzülürüm :D


Mikrofon:

Bu kulaklığı mikrofon için alacak olan arkadaş varsa alsın geçsin arkasına bakmasın. Ben hiç böyle bir mikrofon performansı beklemiyordum, ses o kadar net ve temiz ki şaşıracaksınız, hiç bir dip ses yok. Windows'un kendi ses kaydedicisinden sesimi kaydettim ve çok beğendim. Bu doğru bir ölçüm yöntemi mi söylerseniz sevinirim. Bütçeniz kısıtlıysa ve yayın işleri ile uğraşmak istiyorsanız bu mikrofonla yayın da yaparsınız, amatör youtube kaydı da alırsınız. 1850 liraya kablosuz kulaklıklar arasında böyle bir mikrofon sunan başka bir model var mı bilmiyorum. Mikrofona puanım 10/10


Kablolar: İçinden bolca kablo çıkıyor, 3.5 mm - Type c , USB-A - Type c şeklinde. Kablolar örgülü fakat boyları kısa. Kabloları kasanın arkasına takacaksanız sorun yaşayabilirsiniz onu belirteyim. Ben üst panele taktığım için sorun yaşamadım. Hatta benim için daha iyi oldu çünkü uzun kablo yere sarkıyordu.

Dongle: Dongle plastik kaliteleri pek hoşuma gitmedi, uyduruk plastik gibi, ama işlerini görüyorlar. Tuş basım hissiyatları da pek iyi değil. Ek bilgi olarak belirtmek istedim. Benim bütün ekipmanlarım kablosuz, şimdilik bir sinyal sorunu yaşamadım, umarım yaşamam.

Batarya: 1500 mah bataryası bulunuyor, bu piyasa ortalamasına göre iyi bir değer. Genelde ya 1000 ya da 2000 olur, pahalı modeller 3000 de olabiliyor. Bu 1500 mah ile onların arasına konumlanmış durumda. Marka kullanım ömrü ile alakalı bir şey söylememiş, daha bugün geldiği için batarya ile ilgili yorum yapamam. Şarj süresi 1.5 saat diye belirtilmiş. Günde 3 4 saat kullanıyorsanız tahminimce 1 haftayı çok rahat çıkarırsınız, duruma göre 2 hafta bile olabilir.


Yazılım:

Yazılım dürüst olmak gerekirse leş arkadaşlar. Ben bundan kötü tasarımlı bir yazılım görmedim. Ekran görüntülerini ekliyorum. En azından Türkçe dil desteği eklemişler :kekw:


ÖZET: Özetle bu kulaklık 1850 lira için çok iyi duruyor. Hatta önümüzde ki dönemde milli kulaklığımız olma potansiyeli de var. Piyasada ki kablosuz modellere bakarsak minimum 3000 liradan başlıyor, ortalaması 4000 lira. Bu onların yarı fiyatının bile altına alınabiliyor. O yüzden fiyat şahane. Fiyat bazı şeyleri tolore etmenize sebep olacaktır. Nasıl 1850 liraya aldın diye soracak olursanız ürün şuan D&R'da 2000 lira, Türk Telekom kullanıcısı iseniz uygulama üzerinden 150 tl kupon alabiliyorsunuz. Toplam 1850 liraya gelmiş oluyor. Dediğim gibi ben uzman olmadığım için beni siz yönlendireceksiniz. Ürün hakkında merak ettiğiniz şey olursa sorunuz. Ben gibi ürünü merak etmiş insanların kafasında ki sorulara çözüm olabildiysem ne mutlu. Ürün genel olarak fiyatına oranla 8.5/10



Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle


Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle


Alıntıyı görüntüle
Samimi ve güzel inceleme. Eline sağlık
 
Atlaya atlaya okudum ama iyi duruyor eline sağlık

Pedi kumaş yapmışken baş yastığını da yapaydın ya havit
 
Samimi ve güzel inceleme. Eline sağlık
Teşekkür ederim, umarım aklınıza takılanlara cevap olmuştur :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yazılımı stajyere yaptırmışlar gibi duruyor
bunu stajer bile yapmaz hocam :kekw: Bu dümdüz şirkette bu olmamış diyen elemen eksikliği. Yapay zekadan yardım almaya bile erinmişler, çay molasında yapay zekaya söylesen şundan iyi şey çıkarır:kekw:
 
Şarjının ne kadar gittiğini de ilerleyen günlerde güncellersen super olur.
Güncellerim hocam. Ufak bir not ekleyeyim, yarım saat önce ara ara hafif cızırtı oldu valorantta, maçın yarısından sonra gitti, şuanlık bir şey yok gibi. Bakalım ilerleyen günlerde ne olacak. Belki çok kablosuz ekipman kullandığımdan dolayı sinyal karışması olabilir, emin değilim. Not olarak ekleyeyim.
 
Eveeeet o meşhur kulaklığın ön incelemesi ile beraberiz :D
Ürünü D&R'dan 1850 Lira gibi bir fiyata aldım, aynı gün kargolandı ve bugün teslim aldım.
Önce ki kulaklığım H2002P idi o yüzden onunla kıyaslayacağım.

Not: Bu bir ön inceleme, ben bir kulaklık uzmanı değilim o yüzden teknik bilmiyorum. Sizin sorularınız olursa onları sorabilirsiniz.


Öncelikle malzeme ile başlayalım:

Malzeme plastik arkadaşlar, gövdeyi tutan iskelet metalden oluşuyor. Sürücü kısmında ki o tırtıklı bölge de plastikten oluşuyor. Plastiği çok tok değil açıkçası. Dürüst olmak gerekirse h2002p'nin malzemesi çok daha hoşuma gitmişti. Benim için en önemli kriterlerden birisi kumaş ped olmasıydı aslında, pedler kumaş ancak kafa bandında ki yumuşak yastık deri haberiniz olsun. Öbür kulaklığım full soyulduğu için kumaş ped ilaç gibi geldi bana. İskeletin metal olduğundan bahsetmiştik, fakat yükseklik ayarladığımız o bölüm bir tık gevşek geldi bana, sağa sola oynaşıyor, önce ki kulaklığımda bu durum yoktu, öbür kulaklığımda kafa boyutunu ayarlarken ki konforu bunda bulamadım açıkçası, kendi kendine inebiliyor. Ama kafanızdayken herhangi bir sorun yok onu belirteyim, bu kullanıma çok engel bir şey değil, aklınızda bulunması için söylüyorum. Üzerinde type c, 3.5 mm jak, mikrofon girişi, ses açma kapama, açma kapama ve mikrofon düğmeleri bulunuyor. İzolasyona gelirsek kumaş ped olduğu için izolasyon pek iyi değil, çok sessiz bir ortamdaysanız sesiniz dışarı duyulabilir. Bunlar kumaş pedin doğasında olan bir durum. Malzemeye genel puanım 7/10


Ses performansı:

Öncelikle kablolu kulaklıktan geçiyorsanız ufak bir yadırgama olacaktır onu söyleyeyim, yayın izliyorsanız yayıncı sesinin minik boğuklaştığını hissedebilirsiniz ama alışılır. Kabloludan kablosuza geçtim sonuçta. Sesler beklentimin üzerinde. Fakat ses şiddeti düzeyi öbür kulaklığım kadar değil, kablosuz olmasına yoruyorum bu durumu. Örnek vermek gerekirse ben kick izlerken eski kulaklığımda yayın sesi %45-50 arası olur windows sesi de hep 46 olurdu. Bunu kullanırken windows sesi 70-75, yayın sesi ise 50-70 arasında oluyor, kıyası öyle yapabilirsiniz. Bu kulaklığı kullanırken genel olarak ses şiddeti yüksek düzeylerde kullanacaksınız. Maksimum sesi düşük mü diye sorarsanız değil, full ses kullanan deliler oluyor, o delilerdenseniz üzmez korkmayın, son sesi iyi ve bozulma az. Ses kasma performansını soracak olursanız ses kasması güzel, 7.1 uzamsal ses desteği var zaten, valorantta ayak seslerini gayet net temiz duyabildim, ses kasılır. Sese genel puanım 8/10 (2 puanı şiddet düzeyinden kırdım)

Müzik performansı: Açık söyleyeyim müzik keyfi olarak benim h2002p'den bir gömlek üstün. Eğer ona benzer bir kulaklık kullanıyorsanız müzik dinlerken ki keyfinizde bir atlama olacak. Enstürman ayrımı güzel yapılıyor, baslar güzel. Bu yorum default değerler için geçerli. Sesten anlayan bir arkadaş varsa yazılım üzerinden ekolayzır ayarı yaparak çok güzel bir ses profili elde edebilir haberiniz olsun.

Dip ses: Beni en çok korkutan durumlardan biri buydu açıkçası, ama aldıktan sonra içim rahatladı. Dip ses sıfır arkadaşlar, minik bir cızırtı bile yok, tertemiz ses. Umarım sonradan nazar değmez de bir sorun çıkmaz, yoksa çok üzülürüm :D


Mikrofon:

Bu kulaklığı mikrofon için alacak olan arkadaş varsa alsın geçsin arkasına bakmasın. Ben hiç böyle bir mikrofon performansı beklemiyordum, ses o kadar net ve temiz ki şaşıracaksınız, hiç bir dip ses yok. Windows'un kendi ses kaydedicisinden sesimi kaydettim ve çok beğendim. Bu doğru bir ölçüm yöntemi mi söylerseniz sevinirim. Bütçeniz kısıtlıysa ve yayın işleri ile uğraşmak istiyorsanız bu mikrofonla yayın da yaparsınız, amatör youtube kaydı da alırsınız. 1850 liraya kablosuz kulaklıklar arasında böyle bir mikrofon sunan başka bir model var mı bilmiyorum. Mikrofona puanım 10/10


Kablolar: İçinden bolca kablo çıkıyor, 3.5 mm - Type c , USB-A - Type c şeklinde. Kablolar örgülü fakat boyları kısa. Kabloları kasanın arkasına takacaksanız sorun yaşayabilirsiniz onu belirteyim. Ben üst panele taktığım için sorun yaşamadım. Hatta benim için daha iyi oldu çünkü uzun kablo yere sarkıyordu.

Dongle: Dongle plastik kaliteleri pek hoşuma gitmedi, uyduruk plastik gibi, ama işlerini görüyorlar. Tuş basım hissiyatları da pek iyi değil. Ek bilgi olarak belirtmek istedim. Benim bütün ekipmanlarım kablosuz, şimdilik bir sinyal sorunu yaşamadım, umarım yaşamam.

Batarya: 1500 mah bataryası bulunuyor, bu piyasa ortalamasına göre iyi bir değer. Genelde ya 1000 ya da 2000 olur, pahalı modeller 3000 de olabiliyor. Bu 1500 mah ile onların arasına konumlanmış durumda. Marka kullanım ömrü ile alakalı bir şey söylememiş, daha bugün geldiği için batarya ile ilgili yorum yapamam. Şarj süresi 1.5 saat diye belirtilmiş. Günde 3 4 saat kullanıyorsanız tahminimce 1 haftayı çok rahat çıkarırsınız, duruma göre 2 hafta bile olabilir.


Yazılım:

Yazılım dürüst olmak gerekirse leş arkadaşlar. Ben bundan kötü tasarımlı bir yazılım görmedim. Ekran görüntülerini ekliyorum. En azından Türkçe dil desteği eklemişler :kekw:


ÖZET: Özetle bu kulaklık 1850 lira için çok iyi duruyor. Hatta önümüzde ki dönemde milli kulaklığımız olma potansiyeli de var. Piyasada ki kablosuz modellere bakarsak minimum 3000 liradan başlıyor, ortalaması 4000 lira. Bu onların yarı fiyatının bile altına alınabiliyor. O yüzden fiyat şahane. Fiyat bazı şeyleri tolore etmenize sebep olacaktır. Nasıl 1850 liraya aldın diye soracak olursanız ürün şuan D&R'da 2000 lira, Türk Telekom kullanıcısı iseniz uygulama üzerinden 150 tl kupon alabiliyorsunuz. Toplam 1850 liraya gelmiş oluyor. Dediğim gibi ben uzman olmadığım için beni siz yönlendireceksiniz. Ürün hakkında merak ettiğiniz şey olursa sorunuz. Ben gibi ürünü merak etmiş insanların kafasında ki sorulara çözüm olabildiysem ne mutlu. Ürün genel olarak fiyatına oranla 8.5/10



Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle


Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle


Alıntıyı görüntüle
Reis bluetooth vatanda bağladım son ses dinledim telefonum samsung galaxy a34 ses hafif az gibi hissettim ama kötüde değildi dongle bağlarsan ses kalite artar dediler azda olsa senden ricam duacın olurum bluetooth bağlayip 100 ses alıp müzik açıp dinlermisin sonra dongle bağlayip aynı test yaparmısın ses aynımı yoksa dongle düşüyormu yükseliyormu yoksa aynımı diye umarım kendimi anlata bilmişimdir
 
Reis bluetooth vatanda bağladım son ses dinledim telefonum samsung galaxy a34 ses hafif az gibi hissettim ama kötüde değildi dongle bağlarsan ses kalite artar dediler azda olsa senden ricam duacın olurum bluetooth bağlayip 100 ses alıp müzik açıp dinlermisin sonra dongle bağlayip aynı test yaparmısın ses aynımı yoksa dongle düşüyormu yükseliyormu yoksa aynımı diye umarım kendimi anlata bilmişimdir
Hocam anakartım bt desteklemiyor, elimde ki bt adaptörü bulamadım. Telefona bağladığımda sorunsuz kullandım, ses son seviyede baya baya yüksekti telefonda. BT ile 2.4 ghz arasında fark var mıdır emin değilim ama son seste her türlü yüksek ses veren bir kulaklık. Ama şunu belirtmek isterim ki ses profili olarak bilgisayarda net telefondan iyi, ben baslı müzik dinlerim, bilgisayarda bassları daha dengeli duydum, telefonda gümbür gümbürdü. Bilgisayarda ses bir miktar daha az ama daha dengeli. BT de asıl fark gecikme olur diye düşünüyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Reis bluetooth vatanda bağladım son ses dinledim telefonum samsung galaxy a34 ses hafif az gibi hissettim ama kötüde değildi dongle bağlarsan ses kalite artar dediler azda olsa senden ricam duacın olurum bluetooth bağlayip 100 ses alıp müzik açıp dinlermisin sonra dongle bağlayip aynı test yaparmısın ses aynımı yoksa dongle düşüyormu yükseliyormu yoksa aynımı diye umarım kendimi anlata bilmişimdir
elimde ki adaptörü bulabilirsem sana tekrar dönerim.
 
Nasıl yani pc 2.4 ghz bağlayınca ses dahamı az geliyor ve cızırtı parazit devam ettimi
Bana telefonda bt ile daha fazla gibi geldi ses hocam. Cızırtı konusunda ise tahminimce sinyal yoğunluğundan oldu. Benim klavyem ve mousem kablosuz. Ayrıca masamın yanında modem ve ont cihazı var. Ekipman alıcıları kasanın üst panelinde takılı. Anlayacağın çok fazla kablosuz alıcı var. Kulaklıkta gelince parazit oluştu gibi. Klavyeyi kablolu kullanmaya başlayınca parazit durdu. Tabii uzun kullanımda ne olacak devam edecek mi bilmiyorum, kullanıp göreceğiz. Alan arkadaşlar varsa uyarım bu olsun, parazit olursa hemen benim kulaklığım bozul diye düşünmeyin. Fazla kablosuz ekipmandan kaynaklı olabilir, portları değiştirin, veya bazı ekipmanları kablolu kullanmayı deneyin. Deneme yanılma yoluyla sorunun kaynağını tespit edin.
 
Bana telefonda bt ile daha fazla gibi geldi ses hocam. Cızırtı konusunda ise tahminimce sinyal yoğunluğundan oldu. Benim klavyem ve mousem kablosuz. Ayrıca masamın yanında modem ve ont cihazı var. Ekipman alıcıları kasanın üst panelinde takılı. Anlayacağın çok fazla kablosuz alıcı var. Kulaklıkta gelince parazit oluştu gibi. Klavyeyi kablolu kullanmaya başlayınca parazit durdu. Tabii uzun kullanımda ne olacak devam edecek mi bilmiyorum, kullanıp göreceğiz. Alan arkadaşlar varsa uyarım bu olsun, parazit olursa hemen benim kulaklığım bozul diye düşünmeyin. Fazla kablosuz ekipmandan kaynaklı olabilir, portları değiştirin, veya bazı ekipmanları kablolu kullanmayı deneyin. Deneme yanılma yoluyla sorunun kaynağını tespit edin.
2.4 ghz dongle ses cidden çokmu az bt fazla geldi derken fark çokmu ses kasılmazmı ses azmı cs için
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,974
Mesajlar
11,072,177
Üyeler
198,021
Son üye
DonanımBilmeyen
Geri
Top