Yardım Milenicom İyi Midir?

Katılım
12 Eylül 2025
Mesajlar
151
Reaksiyon skoru
68
Merhabalar dostlar. Halihazirda turknet kullanmaktayim ama vicdansiz fiyat artişlarina karşi koyamiyorum artik. Turkcell 1000 mbps 800 e ve milenicom 100 mbps 400 e veriyor. Sorun yaşamayacaksam 100 mbps işimi görüyor. Sizce milenicoma geçsem sorun yaşar miyim yoksa turkcelle mi döneyim.
 
Merhabalar dostlar. Halihazirda turknet kullanmaktayim ama vicdansiz fiyat artişlarina karşi koyamiyorum artik. Turkcell 1000 mbps 800 e ve milenicom 100 mbps 400 e veriyor. Sorun yaşamayacaksam 100 mbps işimi görüyor. Sizce milenicoma geçsem sorun yaşar miyim yoksa turkcelle mi döneyim.
Turkcell daha mantıklı. Zaten Millenicom da zam yaptı 400 değil artık.
 
Merhabalar dostlar. Halihazirda turknet kullanmaktayim ama vicdansiz fiyat artişlarina karşi koyamiyorum artik. Turkcell 1000 mbps 800 e ve milenicom 100 mbps 400 e veriyor. Sorun yaşamayacaksam 100 mbps işimi görüyor. Sizce milenicoma geçsem sorun yaşar miyim yoksa turkcelle mi döneyim.
ilk 3 ay o fiyatta sonra 690 olmasi lazim ama emin degilim. internet sitesinden kontrol edin birde daha onceki gonderimden millenicomu anlattim bakın. uygun gorur ve gecmeyi dusunursenizde arkadaşini getir kodu kullanin kesinlikle bende atabilirim.
 
1000112938.webp

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Böyle gözüküyor.
 
ilk 3 ay o fiyatta sonra 690 olmasi lazim ama emin degilim. internet sitesinden kontrol edin birde daha onceki gonderimden millenicomu anlattim bakın. uygun gorur ve gecmeyi dusunursenizde arkadaşini getir kodu kullanin kesinlikle bende atabilirim.
Mesajlarinizi bulamadim da hocam rt yapabilir misiniz buraya?
 
güncel olarak turknet zammından sonra yeni iss arayan arkadaşlara ufak bilgilendirme yapayım dedim. Adı çok beligin olmayan ama fiyatı daha uygun issler var fakat millenicom biraz daha bilindik bir firma. netspeed,turknet ve millenicom bu 3 lu diger isslere gore sadece bir tık daha önde firmalar. turknet zammından sonra onu yazmıyorum. netspeedi de 4 yıl önce kullandım ve orta halliydi suan ne durumdan pek bilmiyorum.
en iyi suan millenicomu biliyorum (2 yildirda kullaniyorum birkaç bilgi paylaşayım dedim.)

- Müşteri hiznetlerine bağlanmak kolay değil. uğraştırıyor bağlanmak için. mhizmetleri için biraz sabretmeniz lazım.

- Daha önce forumda birkaç kişi internet konusunda problem yaşamıştı eski gönderilerde bulunuyor. Tamamen rahat olabileceginiz bir firma degil. (benim sansima kullandigim sure boyunca 1 2 internet kanaklı ufak problem harici sorun olmadı)

- başka iss ten geçince ücret istemiyorlar diye biliyorum ama kesinlikle sorun. baska adrese gecince kurulum ucreti istiyorlar.
ayrıca bu 2 senede gordugum en büyük sıkıntı vdsl internet bağlantisi için eve ekip gonderiyolar fakat dairenin internet kablosunu kendi portlarına baglatmadan gidiyorlar. siz ya ekstra ucret odeyerek ya da disaridan elektrikci getirerek 2 iş yapıyorsunuz. en büyük sıkıntı bu oldu bizde.

- internet Fiyatlandırmaları ne cok uygun nede pahalı tam ortada diyebilirim.

Ben vdsl 100 mbit kullanıyorum. fiber internetide vardır. Türk telekom altyapısı kullanan bir firma.
Yinede hem fiyatlandırmayla hemde arkadaşını getir kampanyasıyla 2 yıldır uygun fiyatta kullandığım için ben memnunum.
Geçmeyi düşünen arkadaşlar aklınızdaki soruları yazabilirsiniz, millenicom kullananlar diger arkadaslar burdan yazabilir. kod isteyen olursada dm den mesaj atabilir.
İyi günler.
 
He öyleyse uğraşmaya gerek yok turkcelle geçiyorum. Hepinize teşekkür ederim dostlar.
 
Geri
Top