Loky
Moderatör
- Katılım
- 4 Ocak 2021
- Mesajlar
- 26,791
- Reaksiyon skoru
- 19,384
Mavi tiki var yani yetkili satıcı.satıcı güvenilir mi bilemedim yoksa alırdım.
.orijinal midir ki korkuttu
3 ay yazın mola veririz. Agustosta hep destek tam destek modunu açarız.Bu takım yüzünden fulbol u bıraktım be
Bana hediye alabilirsin moderatörümGS'liyim ama şu altın rengi olan epey hoşuma gitti.
Emlak bankası formaların benzetmişler retro 120. Yıl forması diyeAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Beyaz arka plan bence çok kötü sanki yapıştırılmış gibi böyle olsa daha hoş bence Bir Galatasaraylı olarak.
Benim aklıma ilk Proton 5x5 geldiEmlak bankası formaların benzetmişler retro 120. Yıl forması diye
Var bende emlak bankası forması aşırı benziyor eskiden hep beyaz zemin üstüne yapıyorlardı reklamları yamalı bohça gibiBenim aklıma ilk Proton 5x5 geldi![]()