Merhaba sayın bilgili reyizler.
Yeni eve taşındım malesef apartmandaki dağıtıcı da boş swich yokmuş yani altyapı yetersiz 1 ay içinde gelecekler tamirlik bişeyse yapariz dediler. Tamirlik durum yoksa fiber döşenecek zaten plan vs kuruluj onaylamasi felan en az 6 ay dediler. Sizce ne yapmalıyım superbox bi arkadaş kullaniyordu cekmiyordu bilgisayarin oldugu odada telefon bile 2 diş düşüyor ne yapabilirim bi akıl verin gurban olam tokat Türk Telekom müdürlüğünde tanıdık olursa 1 günde baglarla dediler tanıdıkta yok
Yeni eve taşındım malesef apartmandaki dağıtıcı da boş swich yokmuş yani altyapı yetersiz 1 ay içinde gelecekler tamirlik bişeyse yapariz dediler. Tamirlik durum yoksa fiber döşenecek zaten plan vs kuruluj onaylamasi felan en az 6 ay dediler. Sizce ne yapmalıyım superbox bi arkadaş kullaniyordu cekmiyordu bilgisayarin oldugu odada telefon bile 2 diş düşüyor ne yapabilirim bi akıl verin gurban olam tokat Türk Telekom müdürlüğünde tanıdık olursa 1 günde baglarla dediler tanıdıkta yok