hem fiyat hem gecikme dedigime gore hangisi ucuzsa o iyi.bu daha mı iyi
Dijital kartla aldim sorun olmaz umarimGaliba çoğu kişi kartı patlattı baya alanlar var. Bu işin sonu iyi değil gibi
yaklaşık milyon tl civari sipariş olacağını düşünüyorum bu iş biraz daha sürerseGaliba çoğu kişi kartı patlattı baya alanlar var. Bu işin sonu iyi değil gibi
5 lira çok fark gibiydi benim de ondan çekesim vardı davalla ben lexar thor ile ares çektim![]()
Sorunlu olması için iade gelmesi lazım 1000 kişi almıştır bile. Adamlar depo ürünü satıyor benceÜrünler Sorunlu Olabilir![]()
pardon kanka kafamı karıştırdın da allahtan hem tebilondan aldım hem inceden o yüzden sıkıntı yokhem fiyat hem gecikme dedigime gore hangisi ucuzsa o iyi.