Telefon Önerisi Lazım

Kertmeyen_Kele

80+ Bronze
Katılım
8 Ağustos 2024
Mesajlar
1,412
Reaksiyon skoru
475
pili güzel gidecek telefon arıyorum marka farketmeksizin inç olarak küçük olursa iyi olur 6.5in altı olsa mesela yeter bütçe 40k civarı
 
pili güzel gidecek telefon arıyorum marka farketmeksizin inç olarak küçük olursa iyi olur 6.5in altı olsa mesela yeter bütçe 40k civarı
X200fe 46k ya. Hem küçük hem 6500 mah batarya var hemde kamerası güzel. Pil için biraz daha detaylı araştırabilirsiniz ama üzmez.

Bilindik dersenizde s25 var. O da güzel telefondur. Yazılımı vs. güzel baya.
 
hocam benim el minik olduğundan inç olarak düşük arıyorum
x200fe olur x300 olur ama x300 kamerası yuvarlak diye rahatsız edebilir ondan pek önermedim. Gidin bakın vatana sağa sola bi gezin karar verirsiniz zaten. OriginOS6 çok güzel bence. İnternetten karşılaştırmalarıda izleyebilirsiniz.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,011
Mesajlar
11,072,624
Üyeler
198,028
Son üye
yigitgrbz
Geri
Top