🔥İndirim Old Spice Wolfthorn Erkek Deodorant Stick 50 Ml 3 Adeti 269,77₺

ödeme adımında hala 360 tl gözüküyor bende indirim bitmiş mi ?
 
wolfteam mı stance
 

Ekler

  • ssdfa.webp
    ssdfa.webp
    64.8 KB · Hit: 19
Çok seviyorum bu markayı evi resmen doldurdum. Ama en kötüsü ise beyazlarda Mavi diğer renklerde ise leke bırksıyor. Asla ama asla Bi Nivea gibi lekesiz Değil. Alacaklar Ona göre alsın. Ama bu fiyata yine de alınır 😂
 
Övmeyen kalmadığı için 2 çeşidini almıştım ikisi de feci alerji yapıyor bu sorunu yaşayan bir tek ben miyim? 2 ay geçti hala alerji lekesi duruyor.
 
cold spice deneyen var mı? Yeni çıkmış sanırım.
 
Övmeyen kalmadığı için 2 çeşidini almıştım ikisi de feci alerji yapıyor bu sorunu yaşayan bir tek ben miyim? 2 ay geçti hala alerji lekesi duruyor.
Ben öyle bir durum yaşamadım alerji lekesi derken nasıl bir şeyden bahsediyorsun kırmızı yanık izi gibi mi yoksa sivilce falan mı
 
Güzel kokuyomu bu modeli daha önce bundan kullanmadım
Ben kullanıyorum güzel portakal kokuyor öneririm.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Övmeyen kalmadığı için 2 çeşidini almıştım ikisi de feci alerji yapıyor bu sorunu yaşayan bir tek ben miyim? 2 ay geçti hala alerji lekesi duruyor.
Bende ne kaşındırdı ne de alerji yaptı senin cildin tepki göstermiş galiba başka ürüne geçmeyi dene
 
Ben öyle bir durum yaşamadım alerji lekesi derken nasıl bir şeyden bahsediyorsun kırmızı yanık izi gibi mi yoksa sivilce falan mı
Kahverengi alerji izi bıraktı 7 cm çapında bi yuvarlak kadar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bende ne kaşındırdı ne de alerji yaptı senin cildin tepki göstermiş galiba başka ürüne geçmeyi dene
Aynı gün yıkarsam sorun yok da 1 gün dursun kaşıntı yapıyor. Normal mi?
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,709
Mesajlar
11,080,079
Üyeler
198,180
Son üye
rtmr
Geri
Top