tyuno
80+
- Katılım
- 20 Nisan 2025
- Mesajlar
- 420
- Reaksiyon skoru
- 226
bazılarına 125 tl kupon veriyor 3 tanesi 179 a geldi benim
bende onaylandı 3 tişörtSepette gönderilemez dedi. Satıcı profilinde de ürünleri göndermediğine dair şikayetler vardı uğraşmadım.
evlere şenlik ama denenir be usta bakalım gelecek miMağaza yorumları neymiş öyle.
3 kuruşumu süründüren, geri almak için uğraştıran mağazalardan uzak duruyorum bu yüzden. 100 liralık tişörtleri onun, akıl sağlığım benim olsun.Mağaza yorumları neymiş öyle.
İyi de gönderici Amazon. Bu marka Trendyol'da bayadır satış yapıyor ürünleri de dandik değil.Sepette gönderilemez dedi. Satıcı profilinde de ürünleri göndermediğine dair şikayetler vardı uğraşmadım.
Amazonda farklı bir amaçları felan mı var acaba. Bu kadar mağaza yorumu tesadüf olamaz. Ben de denemek için verdim bakalım sipariş ne olacak.İyi de gönderici Amazon. Bu marka Trendyol'da bayadır satış yapıyor ürünleri de dandik değil.
Aldık bakalım. Gönderici Amazon. Umarım gelir.
bazılarına 125 tl kupon veriyor 3 tanesi 179 a geldi benim
Bilmiyorum hatta iki sene önce T-Shirtlerin tanesini 150TL'den falan almıştım 90TL'ler şaka gibi yaniAmazonda farklı bir amaçları felan mı var acaba. Bu kadar mağaza yorumu tesadüf olamaz. Ben de denemek için verdim bakalım sipariş ne olacak.
Boxer tanesi 50TL ye geliyordu. Sepette ürün bitti![]()