❌İndirim Bitti! Gıgabyte Mo27u2 4k 240hz OLED 33999tl Amazon 9taksit

o işler sıkıntıymış sanırım bende ufak bir ölü piksel var bir yerde nokta gibi leke oldu mikrofiber bez ile geçmiyor saf oksijenli mendilller ile vb geçiyormuş sanırım biraz zahmetli bakımı vs. yani siyahlar çok güzelde ips siyah harici yarışıyor gibi geldi ekstra 20k değmiyor gibi gözümde bilemedim.
gittim saf su ve mikrofiber bez aldım hala azalsada leke var bir daha asla oled tercih etmeyeceğim kaplama teknolojisi değişmezse
 
gittim saf su ve mikrofiber bez aldım hala azalsada leke var bir daha asla oled tercih etmeyeceğim kaplama teknolojisi değişmezse
Sanırım Mat kaplamalı olan oledlerin temizliği daha kolay oluyor, Bende bakıyorum güzel fiyatlı mat kaplama Oled bulursam almayı planlıyorum.
 
qd-oled glossy; siyahlar mor gözüküyor ve ekran çok kolay çiziliyor, leke tutuyor ve temizlenmiyor.

Diye boşuna yazmadık.

qd-oled ne zaman qauantumblack film kullanmaya başlar o zaman alınır onuda kullanan 27 inch qd-oled şu an piyasada yok.

ayrıca square stripe piksel diziliminden dolayı 2k 27 de metin netliği kötü, onun içinde rgb stripe rgb ye geçilmesi gerekiyor.

kısaca qauantumblack film ve rgb stripe kullanmayan qd-oled monitor alınmaz.
 
Son düzenleme:
qd-oled glossy; siyahlar mor gözüküyor ve ekran çok kolay çiziliyor, leke tutuyor ve temizlenmiyor.

Diye boşuna yazmadık.

qd-oled ne zaman qauantumblack film kullanmaya başlar o zaman alınır onuda kullanan 27 inch qd-oled şu an piyasada yok.

ayrıca square stripe piksel diziliminden dolayı 2k 27 de metin netliği kötü, onun içinde rgb stripe rgb ye geçilmesi gerekiyor.

kısaca qauantumblack film ve rgb stripe kullanmayan qd-oled monitor alınmaz.
mor falan görünmüyor fakat evet leke tutma ve temizlenme olayı aşırı leş. asla bu fiyatlara değmeyecek bir muamale çeşidi :D parmak izi mi değdi uğraş dur. saf su mikrofiber bez aldım sırf bunun için az önce hala leke var. bununla uğraşılır mı yahu. hem 30-40 bin tl vericem birde bunu temiz tutmayla mı uğraşıcam. ipsden devam
 
Temizlenmiyor zaten hocam sürekli de olsa yılda 1 de olsa lanet ettim. Amazondan almasak yüzeyinde yağ katmanı olan monitöre mahkum kalacaktım
Bu tip kaplamayi bilirim, onceki mesajimda yazdigim gibi 24 sene once Philips 202P40 Diamondtron CRT (prof CRT, herseyiyle 10 noydu, daha o zamandan 160Hz destegi vardi bazi cozunurluklerde) de deneyimledim. Temizlemesi zordur.

Samsung bazi TVlerinde de bu kaplama var, OLEDde sokup atanlar vardi tabi garanti iptal :)
 
Tekrar merhaba arkadaşlar. Monitör geldi. Dikkatlice açtım ve kurdum. Testleri yaptım. Hiçbir sorun ya da ölü pixel görünmüyor. Önceki arkadaşta sıkıntı olunca gerilmiştim ama sorunsuz geldi :)

Yalnız şöyle bir "waoow" dedirtecek fark yaratmadı bende 🤷🏻‍♂️ Ya beklentim çok yüksekti ya da mevcutta kullandığım g65b gerçekten güzel monitör. tabii ki tepkisel olarak farkı hissettiriyor metinler de daha iyi fakat renkler, siyahlar falan böyle çok aşırı bir geçiş hissi yaratmadı.

Şu an kullanıp kullanmama konusunda ikileme düştüm. 33k verip tatmin edecek bir etki olmaması gereksiz bir geçiş gibi hissettirdi. Bu konuda benzer hisler yaşayan var mı? Ya da zamanla mı bu farkı anlarım bilemedim :)
 
Tekrar merhaba arkadaşlar. Monitör geldi. Dikkatlice açtım ve kurdum. Testleri yaptım. Hiçbir sorun ya da ölü pixel görünmüyor. Önceki arkadaşta sıkıntı olunca gerilmiştim ama sorunsuz geldi :)

Yalnız şöyle bir "waoow" dedirtecek fark yaratmadı bende 🤷🏻‍♂️ Ya beklentim çok yüksekti ya da mevcutta kullandığım g65b gerçekten güzel monitör. tabii ki tepkisel olarak farkı hissettiriyor metinler de faha iyi fakat renkler, siyahlar falan böyle çok aşırı bir geçiş hissi yaratmadı.

Şu an kullanıp kullanmama konusunda ikileme düştüm. 33k verip tatmin edecek bir etki olmaması gereksiz bir geçiş gibi hissettirdi. Bu konuda benzer hisler yaşayan var mı? Ya da zamanla mı bu farkı anlarım bilemedim :)
Valla hocam 2k 17bine almamış olsam direkt alacaktım bunu VA panel bir monitör kullandıysan bile fark hissedilir bir şekilde artıyor gerek tepki süresi gerek renkler en çoğuda siyahlar
 
Valla hocam 2k 17bine almamış olsam direkt alacaktım bunu VA panel bir monitör kullandıysan bile fark hissedilir bir şekilde artıyor gerek tepki süresi gerek renkler en çoğuda siyahlar
Fiyat ve taksiti de güzel yakaladık sayenizde :) İadeye de içim sinmiyor ama bir süre daha kullanacağım bakalım. Sadece ilk kullanımda böyle abartıldığı gibi bir his yaşatmadı.
 
Fiyat ve taksiti de güzel yakaladık sayenizde :) İadeye de içim sinmiyor ama bir süre daha kullanacağım bakalım. Sadece ilk kullanımda böyle abartıldığı gibi bir his yaşatmadı.
Oled teşhir videoları var aç 2ekranda Yan yana farkı görürsün bence 😀 güle güle kullan
 
Tekrar merhaba arkadaşlar. Monitör geldi. Dikkatlice açtım ve kurdum. Testleri yaptım. Hiçbir sorun ya da ölü pixel görünmüyor. Önceki arkadaşta sıkıntı olunca gerilmiştim ama sorunsuz geldi :)

Yalnız şöyle bir "waoow" dedirtecek fark yaratmadı bende 🤷🏻‍♂️ Ya beklentim çok yüksekti ya da mevcutta kullandığım g65b gerçekten güzel monitör. tabii ki tepkisel olarak farkı hissettiriyor metinler de daha iyi fakat renkler, siyahlar falan böyle çok aşırı bir geçiş hissi yaratmadı.

Şu an kullanıp kullanmama konusunda ikileme düştüm. 33k verip tatmin edecek bir etki olmaması gereksiz bir geçiş gibi hissettirdi. Bu konuda benzer hisler yaşayan var mı? Ya da zamanla mı bu farkı anlarım bilemedim :)
Ayni hissi yaşadım güzel fakat waowwluk bir his yok az önce mngye iadeyi verdim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Fiyat ve taksiti de güzel yakaladık sayenizde :) İadeye de içim sinmiyor ama bir süre daha kullanacağım bakalım. Sadece ilk kullanımda böyle abartıldığı gibi bir his yaşatmadı.
Bu arada oynadığınız oyunlarda 4k yapmayi unutmayın.Oyun ayarlarında otomatik 4k olmuyor


Dipnot:Ürün tekrar stoğa girmis arkadaşlar
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,846
Mesajlar
11,071,115
Üyeler
197,994
Son üye
Ze0d
Geri
Top