ahmttunc
80+ Gold
- Katılım
- 9 Nisan 2025
- Mesajlar
- 5,559
- Reaksiyon skoru
- 3,182
gelse fena olmaz ya bi usb falan akarızÇoğu firma saygınlık ve güven kaybetmemek için o parayı dert etmez, bakalım ilerleyen saatlerde mailler düşecek mi göreceğiz
gelse fena olmaz ya bi usb falan akarızÇoğu firma saygınlık ve güven kaybetmemek için o parayı dert etmez, bakalım ilerleyen saatlerde mailler düşecek mi göreceğiz
noldu neden zırladın yavrum kullandığın üslubla sana gelindiğinde neden zırladın ağla şimdi ühü ühü bana ağır konuştu diye git koş hadişimdi sana bir şeyler yazacağım ama önce bi cezanı gevşek seni
zenginim zenginim diyip böyle ağlaman feci yarıyor500 tl para mı kardeşim bu devirde 4 gram termal macun alırsan adam akıllı öp başına koy
Gaming gecesi güzel bir şeyler değerlendirilirgelse fena olmaz ya bi usb falan akarız
haksız mı hakkını savunmayı bilmiyorsun gerçekten adamlar iptal olucak ediyoruz diye mail bile atmıyor ama karttan parayı çekerken saniyrsinde sipariş oluşturuldu diye mail geliyor saygısızlıkLa adamlar hata yapmış 500₺ kupon vermişler öp başına koy hiç vermiyedebilirlerdi halen daha haksız bir şekilde sitem ediyorsun.
yok yok ağlama yok. ben kimseye hakaret etmedim sen aradaki farkı anlayamayacak kadar ezik bi adamsın.noldu neden zırladın yavrum kullandığın üslubla sana gelindiğinde neden zırladın ağla şimdi ühü ühü bana ağır konuştu diye git koş hadi
zenginim zenginim yazan yok sen dakikalardır ağla ağla yazıyorsun 15 yaşında çocuk gibizenginim zenginim diyip böyle ağlaman feci yarıyor
kasası çok iyi adam diyeceğim bundan sonra, yarım saat 1 saat bekleyemiyor musun kasası çok iyi zengin adam? bekle atarlar mailini parana çökmediler yahaksız mı hakkını savunmayı bilmiyorsun gerçekten adamlar iptal olucak ediyoruz diye mail bile atmıyor ama karttan parayı çekerken saniyrsinde sipariş oluşturuldu diye mail geliyor saygısızlık
ağla demiyorum ağlıyorsun diyorum. öyle yapıyon çünkü, adamlar 500 lira kupon atmışlar sen hala ramim de ramim diye ağlıyon. at bakim güzel kasanızenginim zenginim yazan yok sen dakikalardır ağla ağla yazıyorsun 15 yaşında çocuk gibi
Çok komiksiniz varya şunu bile yazarken gülüyorumhaksız mı hakkını savunmayı bilmiyorsun gerçekten adamlar iptal olucak ediyoruz diye mail bile atmıyor ama karttan parayı çekerken saniyrsinde sipariş oluşturuldu diye mail geliyor saygısızlık
umutunkini yolla, ağlayacak artık cocukcagızaziz güngörün ramini yollayacağız şimdi ben hallediyorum o işi
umuta ram yokumutunkini yolla, ağlayacak artık cocukcagız
ürünü alıyorsun karttan paran çekiliyor ve ürün iptal oluyor siparişlerim kısmında aldığın ürünü göremiyorsun başarısız ve iptal kısmına da düşmemiş hala otodan bahsediyor banaÇok komiksiniz varya şunu bile yazarken gülüyorumBiliyorsun demi o mailler otomatik geliyor iptal mailide muhtemelen gelecektir gelmese bile bu kadar sitem edilmez ya vallahi bir istediğiniz olmasa hemen nasıl kıyameti kopariyorsunuz bana küçük çocukları hatırlattız.