Erdnckara
80+
- Katılım
- 5 Aralık 2021
- Mesajlar
- 195
- Reaksiyon skoru
- 43
Hepsiburada da 35 bine düşüyor kuponla cok kararsız kaldım bende 2026 modeli mi alsam bunu mu 144 hz olan 47 ye düşüyor bu 35 e
Bu da güzel
Hepsiburada da 35 bine düşüyor kuponla cok kararsız kaldım bende 2026 modeli mi alsam bunu mu 144 hz olan 47 ye düşüyor bu 35 e
Bu da güzel
24k bütçe için şuan alınması en mantıklı tv nedir? Bilginiz varsa eğer öneri yaparsanız sevinirim. (Hepsiburada satıcılı veya amazon satıcılı)![]()
Amazon ve HepsiBurada Fiyat takip eklentisi | DonanımHaber Forum
Merhaba arkadaşlar Browser üzerinde çalışan "Amazon ve HepsiBurada Fiyat takip eklentisi" yaptım. Eklenti tamamen kullanıcı tabanlı çalışıyor. Ekosistforum.donanimhaber.com
Kırık bir depo ürünü vardı, ben de dahil baya bir kişi almıştır onu. Alıyorduk geri gönderiyorduk yine yeni gibi diye listeliyorlardı.
İhtiyaçlara bağlı tercih yapılmalı bence. Örneğin içerik platformları ve oyun kullanımı için alınacaksa OLED hala uzun yıllar hizmet verilebilir ama günde 10 saat TV yayını seyredilecekse miniled modellere yönelmek mantıklı.hem samsung hem lg oled kullanıyorum senelerdir, şu oled yanığı muhabbeti bi kapanmadı gitti, adamlar milyon dolarlık argeler yapıyorlar, artık yanık olma ihtimali çok düşüğe indirgediler, ayrıca mini led de çok iyi bi panel, gayet alınabilir fakat oled yanığı diye bir şey pek kalmadı gibi
Bütçeyi biraz daha artırıp qd-miniled Iffalcon 50U95A modeline yönelebilirsiniz. Yerel karartma açısından bazı memnuniyetsiz yorumlar olsa da hem 144hz panel hem quantum dot katmanı hem de 1000 nit'e varabilen parlaklık değeri ile pek alternatifi olan bir model değil.24k bütçe için şuan alınması en mantıklı tv nedir? Bilginiz varsa eğer öneri yaparsanız sevinirim. (Hepsiburada satıcılı veya amazon satıcılı)
Ekran tercihen 50"
Bence ifalcon veya tcl 144 HZ alın. Uygun fiyatlı bulursanız lg oled bile alabilirsiniz.Hepsiburada da 35 bine düşüyor kuponla cok kararsız kaldım bende 2026 modeli mi alsam bunu mu 144 hz olan 47 ye düşüyor bu 35 e
Depoydu hatta forumdan biri aldi
sistemi nasıl akıcı mı hocamBu ürünü en son 08 07 2025 tarihinde satın aldınız bu tarihte almıştım ayagın biri cıkmadı 13k ye almışım hala kullanıyorum tavsiye ederim.
Reis sürekli kullanırsan gayet akıcı ama kullanıp 1 hafta kapalı dururda tekrar acarsan ilk başta kendine biraz geç geliyor ama sonra akıcı oluyor kasma donma yok videolar felan donmuyor yanisistemi nasıl akıcı mı hocam
Zaten tv'de 8gb total rom var. (Sanırım)Next tv lerin tek kötü yanı yazılım vermiyorlar. Bin liralık uydu alıcısına her ay yazılım verip tv lere yazılım vermemeleri gariplik.