🔥İndirim 17.999tl Next Ye-58gfsg8-Qled 58" 147 Ekran Uhd 4k

İndirimden önce 14 bin küsurlara satıldı. Depo ürünü müydü emin değilim.

1782194014579.webp
 
1,5 ay önce 21 bine aldık 😥
 
Bu ara inçler sorunlu oluyor genel olarak haberiniz olsun. 50 55 60 65 tarzı bakın. 2 seneye ya karttan ya da panelden arıza çıkartıyorlar
 
Bu ara inçler sorunlu oluyor genel olarak haberiniz olsun. 50 55 60 65 tarzı bakın. 2 seneye ya karttan ya da panelden arıza çıkartıyorlar
Doğru bilgi bu arada . Ara paneller çok panel içi kısa devreye düşüyor
 
İndirimden önce 14 bin küsurlara satıldı. Depo ürünü müydü emin değilim.

Alıntıyı görüntüle
Hayır 15.999 tl altına hiç bir zaman satılmadı son 1 yıl içerisinde. o gordukleriniz kullanılmıs tehşir depo tarzı olanlardır. Kendime almıştım ayrıca 1 senedir 2. tv olarak sorunsuz kullanmaktayım bu fiyata tam bir F/P ürünü . Ürünü kullanmamıs kişilerin yorumlarını pek ciddiye almayın derim.Hangi urun olursa olsun.
 
Ürün bende var. Annem babam kullanıyor genelde.
TV için harika.
Kumandası biraz hantal, modern değil.
Onun dışında Ps5 ve pcde oyun oynanınca sırıtmıyor. İş görüyor.
Ses kalitesi orta düzeyde. Biraz net değil.
Mini ledi var bende. Ses çok net ve yüksek.
55 inç olanını kullanıyorum. 65 inç olanda subwoofer var ek olarak.
 
fiyat performans olarak en iyisi, ihtiyacı olan kaçırmasın.
 
mini led almak daha mı mantıklı oled yanığı olmadığı için
hem samsung hem lg oled kullanıyorum senelerdir, şu oled yanığı muhabbeti bi kapanmadı gitti, adamlar milyon dolarlık argeler yapıyorlar, artık yanık olma ihtimali çok düşüğe indirgediler, ayrıca mini led de çok iyi bi panel, gayet alınabilir fakat oled yanığı diye bir şey pek kalmadı gibi
 
Geri
Top