tag başka taxi başka aklı olan tag kullanırGeçen işyerinden çıktım ve taksiye bindim, 10 metre geçmeden arkadaşımı gördüm ve şoföre "arkadaşımı da alabilir miyiz?" dedim. O da öbür taksiye binsin arkadaş da kazansın dedi. Ben de kendisiyle tartıştım. Tag sürücüleri böyle durumlarda %95 alıyor. Bir taga 6 arkadaş ve 1 şoför bindiğimi bile hatırlarım.