5070ti ve 5080 için ayrı ayrı BEYAZ olması şart. Sessiz ve soğutması iyi olsun. Önerilerinizi bekliyorum. Bütçe sorunum yok ama gereksiz para vermek istemiyorum. Sadece EKRAN KARTI KALDI. Sistemde yenilemek istediğim. İşlemci 9800x3d
Overpriced dediğin yüksek fiyatlı mı oluyorGigabyte AERO modellerine bakın ama overpriced kartlar
Colorfulun bembeyaz ekranlı olanı var bayadır takip ediyorum stokta yok bu pembelide pek hoşuma gitmediBu fiyatlara değmez bence fakat bakabilirsin. Beyaz kart alacaksam Colorfull tercih ederdim.
www.n11.com
Pembelik kötü duracağını düşünüyorum hocam ya bunun düz beyazı vardı ekranlı oda stoklarda yokBunu alabilirsin.
Colorful İgame Geforce Rtx 5080 Ultra Gddr7 256bit Ultra W Oc Aeae1clf0074 Fiyatları ve Özellikleri
Colorful İgame Geforce Rtx 5080 Ultra Gddr7 256bit Ultra W Oc Aeae1clf0074 en iyi özellikleri ve gerçek kullanıcı yorumları uygun fiyatlarla n11'de. Kampanyalı ve uygun fiyatlarla satın al.www.n11.com
Taksit oluyor mu?Tekrar düşerse gaming gecesinde igame5080 70e alınır
70 e düsüyor mu düsüyosa 5070ti planlarından vazgecicemTekrar düşerse gaming gecesinde igame5080 70e alınır
70 e düşüyormu bilmiyorumda amazonda peşin fiyatına 9 taksit oluyor kampanya var bakmıştım banada o cazip geliyor70 e düsüyor mu düsüyosa 5070ti planlarından vazgecicem
Benim hiçbir kartına olmuyor incehesaptaPembelik kötü duracağını düşünüyorum hocam ya bunun düz beyazı vardı ekranlı oda stoklarda yok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Taksit oluyor mu?
2 kere düştü tekrar gelir mi bilmiyorum70 e düsüyor mu düsüyosa 5070ti planlarından vazgecicem
evet hocam ederinden yüksek anlamında... kusura bakmayın yaygın bir tabir olduğu için kullandım.Overpriced dediğin yüksek fiyatlı mı oluyor
Ben bilmediğimden hocam sen kusura bakmaevet hocam ederinden yüksek anlamında... kusura bakmayın yaygın bir tabir olduğu için kullandım.