🔥İndirim Steelseries Aerox 3 Wireless Ghost 2.299 TL

Aşırı eski bir mouse diye hatırlıyorum bunun çıktığı zamanlarda 70 gram kabul edilebilirdi :D (kontrol ettim 2020 de çıkmış) Şuan pek albenisi yok açıkçası.
Bu Ghost Gen 2 yani 2026'da çıktı. Ekleme: Linkteki ürün 2026'da çıkan değilmiş. 2022'de çıkmış.
 
Zamanında tepe model kulaklıkları olan arctis nova proyu almıştım ciddi bir fiyata. 6-7 ay kullanımdan sonra kulaklığın her parçasından gıcırtı sesleri gelmeye başladı. Neyseki yanında gelen amfi/dac bozuldu da garantiye gönderip kulaklığın sıfırını aldım. Direkt ilana koydum kapalı kutu sattım. F/p olmaktan çok uzak, fiyatına göre aşırı kabiliyetsiz driverler ve kötü malzeme kalitesiyle birdaha yanına yaklaşmayacağım bir marka oldu.
Bende de aynı kulaklık var. Ses kalitesi fiyatının çok altında gibi geliyor. Kendimi kandırıyorum fiyatı yüksek diye. Benim DAC da da ekran yandı sürekli aynı şey açık olduğu için. Garantiye yollasam sıfır ürün gelir mi sizce?
 
4 senedir kullanan biri olarak öncelikle içi toz kirli.
Ve kesinlikle bozulmuyor. Scroll bile sapasağlam.
Valla camdan atıcam bozulsun da yeni mouse alayım diye.
Aynı şekil valla. Bozulsa da A9 falan alsam diye bekliyorum
 
Bende de aynı kulaklık var. Ses kalitesi fiyatının çok altında gibi geliyor. Kendimi kandırıyorum fiyatı yüksek diye. Benim DAC da da ekran yandı sürekli aynı şey açık olduğu için. Garantiye yollasam sıfır ürün gelir mi sizce?
Hocam alırlar mı bilmiyorum bi şansınızı deneyin isterseniz benim dac direk pcye bağlanmıyordu.
 
tasarımı cok kotu sevenı bılmem
 
Steelseries ve Mouse... aman aman uzak durun firmadan. Hem delikli hem 70 gram bunun ar-ge mühendislerini yapımı emeği geçcenleri öpeyim.
Kronik sorunlu diye biliyorum alınmaz bu
Demeyin öyle ya 2 senedir kullanıyorum siyah kablosuz modelini gayet memnunum şarjı çok iyi gidiyor ayda 1 yada 2 kere şarja takıyorum kopma vs de yaşamadım herhangi bir arızası da yok ben seviyorum bunu rival 600 den geçmiştim o çok daha büyüktü hem bu hafif hem küçük çok hoşuma gidiyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

scroll hatasına hazır olun.gerisi çok iyi mouse bence
2 sene geçti scroll gül gibi çalışıyor niye bu kadar kötülendi ki ya :(
 
Demeyin öyle ya 2 senedir kullanıyorum siyah kablosuz modelini gayet memnunum şarjı çok iyi gidiyor ayda 1 yada 2 kere şarja takıyorum kopma vs de yaşamadım herhangi bir arızası da yok ben seviyorum bunu rival 600 den geçmiştim o çok daha büyüktü hem bu hafif hem küçük çok hoşuma gidiyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


2 sene geçti scroll gül gibi çalışıyor niye bu kadar kötülendi ki ya :(
1 tane aerox 3 wireless ve rival 3 wireless evde yatıyor. garanti bitti. her 2 sininde scroll bozuk. 5 yıllık g305 kullanmaya devam
 
Steelseries ve Mouse... aman aman uzak durun firmadan. Hem delikli hem 70 gram bunun ar-ge mühendislerini yapımı emeği geçcenleri öpeyim.
Steelseries ürünleri kullanıyorum. Mouse, klavye, mousepad. Çeşitli modellerini kullandım ama bir kez bile arızaya ya da kronik problemine rastlamadım. Cihaz güncellemelerini de devamlı veriyorlar.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,373
Mesajlar
11,076,524
Üyeler
198,114
Son üye
atd070707
Geri
Top