SalimBdk
80+ Silver
- Katılım
- 3 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 2,939
- Reaksiyon skoru
- 1,159
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #40
Sen sanırım çok dip ayarlar kullanıyorsun ben genelde daha güvenli tarafta kalmayı tercih ediyorumDaha “kolay” overclock olabiliyolar. Bellek kontrolcüsüne daha az yük biniyor. Fakat dual ranklere göre birebir aynı performansta %3-4 civarı daha zayıflar
Ben sanırım ısıdan gümlüyorum. Voltajla alakası yok. Bugün 2 kere hata verdi hepside 2nci saatten sonra. Ramdeki kapasitörler ısıdan dolayı şarjlarını kaybediyolar anlaşılan. 37-38 derecede tutmama rağmen
Trfcyi bi daha gevşettim ve voltajıda 0.01 azalttım
Demekki saatler geçtikçe daha serin kalmalılar. 1 saat geçirdiği 38 derece ile 2 saat sonra geçirdiği 38 derece aynı değilmiş bi süre sonra havlu atıyor (benim çalıştırma stilime göre)
biliyodum böyle bişeyin başıma geleceğiniyazın kesin trfc gevşetmem gerekecek demiştim başıma geldi