1500 TL Kablosuz Gaming Kulaklık Önerisi

Piyanistt

80+
Katılım
6 Haziran 2026
Mesajlar
96
Reaksiyon skoru
13
Bütçe
1500
1500 TL Kablosuz Gaming Kulaklık öneridi lazım bütcem 1500 TL
 
Hocam bütçeyi arttırmıştin noldu ben heralde fuxi alicam mecbur
cok kotu ses sevıyesı var hiç tatmin etmez aa101 den aldıgım 170 +tl lik kulaklık gibi, iğrenç bence


bunu kullanıyorum 1 senedir, bulabiliyorsanız bunu alın orda burda sesi de hayvan gibi baasları da müzikte dinletiyo
 
cok kotu ses sevıyesı var hiç tatmin etmez aa101 den aldıgım 170 +tl lik kulaklık gibi, iğrenç bence


bunu kullanıyorum 1 senedir, bulabiliyorsanız bunu alın orda burda sesi de hayvan gibi baasları da müzikte dinletiyo
Stoğu olsa güzel bu fuxi almicam heralde şuan acelesi yok ama bakicaz bakalım bu stoga gelirse alirim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Stoğu olsa güzel bu fuxi almicam heralde şuan acelesi yok ama bakicaz bakalım bu stoga gelirse alirim
Cok pahalı değilse alirim
 
Stoğu olsa güzel bu fuxi almicam heralde şuan acelesi yok ama bakicaz bakalım bu stoga gelirse alirim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Cok pahalı değilse alirim
bunun stogu aylardır yok, razerin 4k lık bi kulaklıgı vardı omurluk al onu kullan bırıktır paranıda pısman etmez yömyeler 1250 olmus 4 gün çalışsan parası cıkıyo zten
 
bunun stogu aylardır yok, razerin 4k lık bi kulaklıgı vardı omurluk al onu kullan bırıktır paranıda pısman etmez yömyeler 1250 olmus 4 gün çalışsan parası cıkıyo zten
Bı tek kulaklık almicamki sistem de alicam işim Zor usta bakicaz bakalim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bı tek kulaklık almicamki sistem de alicam işim Zor usta bakicaz bakalim
Ama ekipmanlardan kisasimda çok yoksa paraya bagli
 
Bı tek kulaklık almicamki sistem de alicam işim Zor usta bakicaz bakalim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ama ekipmanlardan kisasimda çok yoksa paraya bagli
sistemi al ekipmanları en son dusunursun bende r5 5600 6600xt vardı, klavye yoktu satmıstım, 100tl ye klavyue mouse aalmsıtım onları kullanıyodfum 3-4 ay sonra aldım klabvye
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kulaklıgım keza 2. el g230 du 250 tl ye falan almsıtım o da bozuldu falan tekınden ses glelmıyodu hayaatuımda kullandıgı m en ıgrenc kulaklıktı bu arada en son gıttım kıydım paraya aldım klavye mouse kulaklık monıtor vs her seyım felaket kötüydü
 
sistemi al ekipmanları en son dusunursun bende r5 5600 6600xt vardı, klavye yoktu satmıstım, 100tl ye klavyue mouse aalmsıtım onları kullanıyodfum 3-4 ay sonra aldım klabvye
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kulaklıgım keza 2. el g230 du 250 tl ye falan almsıtım o da bozuldu falan tekınden ses glelmıyodu hayaatuımda kullandıgı m en ıgrenc kulaklıktı bu arada en son gıttım kıydım paraya aldım klavye mouse kulaklık monıtor vs her seyım felaket kötüydü
Alacağım aprcalar belli ya sadece para bekliyor ondan
 
Geri
Top