İyi iyi bişey olmazD
Düşürmek zorunda kaldım reis![]()
cok kotu ses sevıyesı var hiç tatmin etmez aa101 den aldıgım 170 +tl lik kulaklık gibi, iğrenç benceHocam bütçeyi arttırmıştin noldu ben heralde fuxi alicam mecbur
Stoğu olsa güzel bu fuxi almicam heralde şuan acelesi yok ama bakicaz bakalım bu stoga gelirse alirimcok kotu ses sevıyesı var hiç tatmin etmez aa101 den aldıgım 170 +tl lik kulaklık gibi, iğrenç bence
![]()
Redragon SKULD PRO H878WG Kablosuz Beyaz/Gri Gaming (Oyuncu) Kulaklığı - incehesap.com
Redragon SKULD PRO H878WG Kablosuz Beyaz/Gri Gaming (Oyuncu) Kulaklığı fiyatını ve özelliklerini görmek için hemen incehesap.com'u tıklawww.incehesap.com
bunu kullanıyorum 1 senedir, bulabiliyorsanız bunu alın orda burda sesi de hayvan gibi baasları da müzikte dinletiyo
Cok pahalı değilse alirimStoğu olsa güzel bu fuxi almicam heralde şuan acelesi yok ama bakicaz bakalım bu stoga gelirse alirim
bunun stogu aylardır yok, razerin 4k lık bi kulaklıgı vardı omurluk al onu kullan bırıktır paranıda pısman etmez yömyeler 1250 olmus 4 gün çalışsan parası cıkıyo ztenStoğu olsa güzel bu fuxi almicam heralde şuan acelesi yok ama bakicaz bakalım bu stoga gelirse alirim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Cok pahalı değilse alirim
Bı tek kulaklık almicamki sistem de alicam işim Zor usta bakicaz bakalimbunun stogu aylardır yok, razerin 4k lık bi kulaklıgı vardı omurluk al onu kullan bırıktır paranıda pısman etmez yömyeler 1250 olmus 4 gün çalışsan parası cıkıyo zten
Ama ekipmanlardan kisasimda çok yoksa paraya bagliBı tek kulaklık almicamki sistem de alicam işim Zor usta bakicaz bakalim
sistemi al ekipmanları en son dusunursun bende r5 5600 6600xt vardı, klavye yoktu satmıstım, 100tl ye klavyue mouse aalmsıtım onları kullanıyodfum 3-4 ay sonra aldım klabvyeBı tek kulaklık almicamki sistem de alicam işim Zor usta bakicaz bakalim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ama ekipmanlardan kisasimda çok yoksa paraya bagli
Alacağım aprcalar belli ya sadece para bekliyor ondansistemi al ekipmanları en son dusunursun bende r5 5600 6600xt vardı, klavye yoktu satmıstım, 100tl ye klavyue mouse aalmsıtım onları kullanıyodfum 3-4 ay sonra aldım klabvye
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
kulaklıgım keza 2. el g230 du 250 tl ye falan almsıtım o da bozuldu falan tekınden ses glelmıyodu hayaatuımda kullandıgı m en ıgrenc kulaklıktı bu arada en son gıttım kıydım paraya aldım klavye mouse kulaklık monıtor vs her seyım felaket kötüydü