Forum Hangi Ekran Kartını Kullanıyor

brtllx

80+
Katılım
15 Mayıs 2026
Mesajlar
420
Reaksiyon skoru
135
Uzun süredir yapılmıyor sanırım yapalım bi anket tarzı bir şey, hangi ekran kartını kullanıyorsunuz?
 
gtx 1660
 
RTX5070
 
5070ti laptop
 
Ufak sunucumda 1050ti ana kasada ,9060xt
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,655
Mesajlar
11,079,501
Üyeler
198,172
Son üye
esquivom
Geri
Top