brtllx 80+ Katılım 15 Mayıs 2026 Mesajlar 420 Reaksiyon skoru 134 Dün, 16:20 #1 Uzun süredir yapılmıyor sanırım yapalım bi anket tarzı bir şey, hangi ekran kartını kullanıyorsunuz?
brtllx 80+ Katılım 15 Mayıs 2026 Mesajlar 420 Reaksiyon skoru 134 Dün, 16:21 Konu Sahibi Konu Sahibi #5 Mujka yazmış: gtx 1660 Devamı için tıklayın... yıllara meydan okuyan efsane babadır
brtllx 80+ Katılım 15 Mayıs 2026 Mesajlar 420 Reaksiyon skoru 134 Dün, 16:22 Konu Sahibi Konu Sahibi #7 BoosRayz yazmış: 4060 laptop Devamı için tıklayın... kaç w hocam Mesaj otomatik olarak birleştirildi: Dün, 16:22 ReelJoker yazmış: RTX5070 Devamı için tıklayın... biz yövmiyeci insanlarız hocam bizi aşar sağlıklı günlerde kullanın
BoosRayz yazmış: 4060 laptop Devamı için tıklayın... kaç w hocam Mesaj otomatik olarak birleştirildi: Dün, 16:22 ReelJoker yazmış: RTX5070 Devamı için tıklayın... biz yövmiyeci insanlarız hocam bizi aşar sağlıklı günlerde kullanın
yusuf7878 80+ Silver Katılım 26 Temmuz 2024 Mesajlar 3,036 En İyi Cevap 1 Reaksiyon skoru 1,817 Dün, 16:23 #8 RTX 3070 Noctua.
Henry Avery 80+ Bronze Katılım 20 Temmuz 2024 Mesajlar 1,356 Reaksiyon skoru 459 Dün, 16:23 #9 brtllx yazmış: Uzun süredir yapılmıyor sanırım yapalım bi anket tarzı bir şey, hangi ekran kartını kullanıyorsunuz? Devamı için tıklayın... 5070 gaming trio
brtllx yazmış: Uzun süredir yapılmıyor sanırım yapalım bi anket tarzı bir şey, hangi ekran kartını kullanıyorsunuz? Devamı için tıklayın... 5070 gaming trio
T tutsky 80+ Bronze Katılım 29 Temmuz 2024 Mesajlar 855 Reaksiyon skoru 293 Dün, 16:47 #10 5070ti laptop
H₂SO₄ 80+ Katılım 17 Şubat 2026 Mesajlar 161 Reaksiyon skoru 55 Dün, 16:49 #12 Ufak sunucumda 1050ti ana kasada ,9060xt
brtllx 80+ Katılım 15 Mayıs 2026 Mesajlar 420 Reaksiyon skoru 134 Dün, 16:50 Konu Sahibi Konu Sahibi #13 H₂SO₄ yazmış: Ufak sunucumda 1050ti ana kasada ,9060xt Devamı için tıklayın... alınır mı hocam onun yerine 6800'mü almalıyım yoksa
H₂SO₄ yazmış: Ufak sunucumda 1050ti ana kasada ,9060xt Devamı için tıklayın... alınır mı hocam onun yerine 6800'mü almalıyım yoksa