R5 5600 İçin Ekran Kartı Önerisi

Katılım
1 Mart 2021
Mesajlar
112
Reaksiyon skoru
41
Bütçe
20.000
Arkadaşlar herkese selamlar iyi forumlar dilerim. R5 5600 aldım 2 ay önce Counter Strike 2 tarafında pek mutlu olmadığımı söyleyebilirim yeni bir ekran kartı almayı düşünüyorum tercihim NVIDIA.
Şuanki sistemim:
Asus dual RX 6600 8GB
16GB Corsair Vengeance
Ryzen 5 5600
Böyle stabil 300 fps alabileceğim bir kart istiyorum bütçe maximum 20 bin TL eğer arttırabilirsen derseniz o tavsiyelere de açığım. Herkese teşekkür ederim şimdiden.
 
Arkadaşlar herkese selamlar iyi forumlar dilerim. R5 5600 aldım 2 ay önce Counter Strike 2 tarafında pek mutlu olmadığımı söyleyebilirim yeni bir ekran kartı almayı düşünüyorum tercihim NVIDIA.
Şuanki sistemim:
Asus dual RX 6600 8GB
16GB Corsair Vengeance
Ryzen 5 5600
Böyle stabil 300 fps alabileceğim bir kart istiyorum bütçe maximum 20 bin TL eğer arttırabilirsen derseniz o tavsiyelere de açığım. Herkese teşekkür ederim şimdiden.
CS2 ekran kartida istiyor ama işlemci hala daha ağırlıklı degilmi
 
Sistemi limitleyen bileşeni doğru tespit etmek gerek, bence R5 5600 ile 5060Ti kullansan da stabil 300 FPS alamazsın.
 
Tercihin Nvidia ise 16gb 5060ti alabilirdin ama bütçen olan 20 bin liraya pek düşmedi. Belki ilk çıktığı dönemler o fiyatlardadır bakmadım şimdi. Eylül 2025'de 22 bin liraya almıştım gaming gecesinde Colorful igame'i. Gayet memnunum. 20 bin liralara 16gb 9060xt yakalayabilirsin bir tek. R5 5600'e yakışır.

Bu arada i5 12400f + 16gb 5060ti ile 300 fps alamıyorum. 220'lerde falan oluyor. Bazen 300 oluyor tabii ama genelde 220-250 ara ara da 150-140'lara kadar düşüyor.
 
300 sabit alamama sebebim muhtemelen işlemci aynı sistem gpu 6700xt stabil alamıyorum 300 aksiyon anında düşüyor 250 civarina
 
9060XT 16GB top level ekran kartı bu işlemci için ben de kullanıyorum aynısını
 
Hocalarım yani diyorsunuz ki 9060XT kurtarır beni anlıyorum ki 8GB gerilerde kalmaya başladı iyice
 
300 sabit alamama sebebim muhtemelen işlemci aynı sistem gpu 6700xt stabil alamıyorum 300 aksiyon anında düşüyor 250 civarina
Eğer bahsettiğiniz çözünürlükler 4:3 ise ben 5600X + 3070 ile 1024p çözünürlükte 350'nin üstü oynuyorum. Eğer stok fan harici güzel soğutan bakır borulu bir hava soğutmanız vesaire varsa PBO + Curve Opt. açıp GHz arttırın. Yüksek ihtimalle 300 üstünü görmeye başlarsınız. 5600 ve 5600X arasındaki ciddi tek fark GHz zaten. Gerçi oyunun optimizasyonuyla alakalı bir durum da olabilir, cihazdan cihaza çok değişiyor maalesef.
 
Eğer bahsettiğiniz çözünürlükler 4:3 ise ben 5600X + 3070 ile 1024p çözünürlükte 350'nin üstü oynuyorum. Eğer stok fan harici güzel soğutan bakır borulu bir hava soğutmanız vesaire varsa PBO + Curve Opt. açıp GHz arttırın. Yüksek ihtimalle 300 üstünü görmeye başlarsınız. 5600 ve 5600X arasındaki ciddi tek fark GHz zaten. Gerçi oyunun optimizasyonuyla alakalı bir durum da olabilir, cihazdan cihaza çok değişiyor maalesef.
Örnek olarak t veya CT spawn da 450 leri görüyorsundur bende aynı şekilde ama çatışmada 350 250 smoke vs diyince eyvah yani 360 aio var pbo açık ramlerde 3600oc ama olmuyor işte garip 1080x1080 ayrıca
 
Örnek olarak t veya CT spawn da 450 leri görüyorsundur bende aynı şekilde ama çatışmada 350 250 smoke vs diyince eyvah yani 360 aio var pbo açık ramlerde 3600oc ama olmuyor işte garip 1080x1080 ayrıca
1080p ise normal hocam ya yapacak bir şey yok valla. Ben 4:3 oynadığım için sabit 350 üstü oynayabiliyorum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,665
Mesajlar
11,079,659
Üyeler
198,174
Son üye
umutyavyz
Geri
Top