🔥İndirim Outlet !! Asrock RX 9070 XT Steel Legend 31.805

eneskaya6

80+ Silver
Katılım
1 Aralık 2023
Mesajlar
4,170
Reaksiyon skoru
2,893
OUTLET OUTLET OUTLET

Outlet Ürün: Bu ürün outlet kategorisindedir. Mağaza vitrininde sergilenmiş, hiç kullanılmamış olup ambalajı açılmış veya kozmetik iz içerebilir. Tüm parçaları eksiksiz ve tam çalışır durumdadır. 24 Ay resmi distribütör garantisi verilmektedir. Teşhir ve outlet ürünler tüm test süreçlerinden geçmekte ve teknik olarak sıfır ürün ayarında çalışmaktadır.


2 3k üstüne sıfır başka modeller var.Bu modeli ya da beyaz araynlar için iyi fiyat
 
Emperor mağazasının outlet yazdığı neredeyse her ürün sorunlu kesinlikle bulaşmayın.
 
bi geliyor eline 8 yaşındaki çocuk geçerken dil atmış. İçi oksitlenmiş :) tövbe tövbe ulan indirim kovalarken ruh hastası olduk
 
OUTLET OUTLET OUTLET

Outlet Ürün: Bu ürün outlet kategorisindedir. Mağaza vitrininde sergilenmiş, hiç kullanılmamış olup ambalajı açılmış veya kozmetik iz içerebilir. Tüm parçaları eksiksiz ve tam çalışır durumdadır. 24 Ay resmi distribütör garantisi verilmektedir. Teşhir ve outlet ürünler tüm test süreçlerinden geçmekte ve teknik olarak sıfır ürün ayarında çalışmaktadır.


2 3k üstüne sıfır başka modeller var.Bu modeli ya da beyaz araynlar için iyi fiyat
Satıcı da nereden buluyor bu kartlar merak ediyorum bı arada pulse 26k mi 25k mi ne verdiydi
 
Mağaza geri dönüşleri iyi gözüküyor önceden sorun mu yaşadınız hocam.
Evet Asus Rog Strix x870 anakart elimizde patladı hiç bir şekilde yardımcı olmadılar. Milletin iadelerini topluyorlar aldıkları ürünü toplu alıp test mest etmiyorlar. Ürünün mağaza vitrininde sergilenmiş ürün ile hiç bir alakası yok yani. Bizdekini servise gönderdik asus anakarttan pahalı ücret çıkardı.
 
Satıcı da nereden buluyor bu kartlar merak ediyorum bı arada pulse 26k mi 25k mi ne verdiydi
23.906 tl idi ben de almistim. herhangi bir problem yok gozukuyor suan icin.

arkadas bu magazadan 5070 aldi furmark ve occt gecen kart oyun acinca kapaniyordu aninda. iade aldi firma problem cikarmadi. suan icin bizim izlenimimiz olumlu cok sukur problem yasamadik
 
23.906 tl idi ben de almistim. herhangi bir problem yok gozukuyor suan icin.

arkadas bu magazadan 5070 aldi furmark ve occt gecen kart oyun acinca kapaniyordu aninda. iade aldi firma problem cikarmadi. suan icin bizim izlenimimiz olumlu cok sukur problem yasamadik
Sana gelen kart kullanılmış bı kart miydi yani neden ucuz verdiklerini düşünüyorum. Tamirli falan veya gizli ayıbı olan bı ürünmüdür merak ediyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,686
Mesajlar
11,079,895
Üyeler
198,179
Son üye
vurma adam
Geri
Top