Sistemime Parça Önerisi Hk.

quetras

80+
Katılım
30 Mayıs 2026
Mesajlar
13
Reaksiyon skoru
2
Yeni bir sistem topluyorum. Aldıklarım:
1) Gigabyte P850W AORUS ELITE 80+ Platinum PCIe 5.0 Tam Modüler Güç Kaynağı
2) MSI B850 GAMING PLUS WIFI Anakart, ATX
3) MSI SSD SPATIUM M560 PCIE 5.0 NVME M.2 1TB R:10200 W:8400
4) ryzen 7 7800x3d


Bunlara uygun ram, ekran kartı, işlemci soğutucu ve güzel en az 5 sene gidecek kasa tavsiyesi istiyorum
 
ekran kartı olarak sapphire pulse 9070 xt dusunuyorum
 
Son düzenleme:
Hava soğutucu öneririm ömrü uzun olur
https://www.akakce.com/islemci-sogu...a-a62-ex-digital-siyah-fiyati,1461240407.html
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

https://www.akakce.com/islemci-sogu...a-a62-ex-digital-beyaz-fiyati,1461240411.html
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ekran kartı olarak sapphire pulse 9070 xt dusunuyorum
2 bios'lu modelleri tercih etsen daha iyi olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu modeli öneririm (çift bioslu)

https://www.akakce.com/ekran-karti/...16g-256-bit-gddr6-16-gb-fiyati,965149486.html
 
Son düzenleme:
Ram olarak;

32GB
https://www.akakce.com/ram/en-ucuz-...dr5-udmm-cp2k16g60c48u5-fiyati,645096566.html (21.500 TL)

48GB
https://www.akakce.com/ram/en-ucuz-...l48-cp2k24g60c48u5-ddr5-fiyati,632468026.html (26.500 TL)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bunlar udimm bellekler haberin olsun
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kasa olarak

Beyaz
https://www.akakce.com/bilgisayar-k...eyaz-atx-oyuncu-kasasi-fiyati,1061709579.html

Siyah
https://www.akakce.com/bilgisayar-k...fanli-atx-oyuncu-kasasi-fiyati,541491442.html
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

E-atx kasa istersen;

https://www.akakce.com/bilgisayar-k...az-e-atx-oyuncu-kasasi-fiyati,1237968858.html
 
Son düzenleme:
Ram olarak;

32GB
https://www.akakce.com/ram/en-ucuz-...dr5-udmm-cp2k16g60c48u5-fiyati,645096566.html (21.500 TL)

48GB
https://www.akakce.com/ram/en-ucuz-...l48-cp2k24g60c48u5-ddr5-fiyati,632468026.html (26.500 TL)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bunlar udimm bellekler haberin olsun
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kasa olarak

Beyaz
https://www.akakce.com/bilgisayar-k...eyaz-atx-oyuncu-kasasi-fiyati,1061709579.html

Siyah
https://www.akakce.com/bilgisayar-k...fanli-atx-oyuncu-kasasi-fiyati,541491442.html
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

E-atx kasa istersen;

https://www.akakce.com/bilgisayar-k...az-e-atx-oyuncu-kasasi-fiyati,1237968858.html
cl48 onermissin rami cl30 onerebilir misin
 
Kaç GB ram düşünüyorsun
CL 30 ram'i zor bulurum bir bakayım CL 32 vb var mıymış
48 GB bu fiyata bence mükemmel
 
Son düzenleme:
Kaç GB ram düşünüyorsun
CL 30 ram'i zor bulurum bir bakayım CL 32 vb var mıymış
48 GB bu fiyata bence mükemmel
cl32 de olur, 32gb yeterli. cl48 cok yuksek bir deger, benim icin tepkimesinin daha dusuk olmasi iyi bir sey olacaktir.
 
Geri
Top